Hallo dames, Ik zit te twijfelen of ik ook voedingsshirt moet aanschaffen aangezien ik graag borstvoeding wil gaan geven. De shirts die ik nu heb lijken me niet handig tijdens het borstvoeding geven, maar ik weet niet of dit ook echt zo is. De kleding die ik heb kan wel makkelijk voor de helft uit, maar dan zit je dus de hele tijd met een blote arm borstvoeding te geven. Of is dat met voedingsshirts ook zo?? Ik hoop dat er mensen zijn met wat tips voor mij
Hopelijk vat je dit niet al te negatief op, maar kijk eerst of het lukt met borstvoeding geven voor je je geld uitgeeft aan een paar shirts en bh's. Bij mij lukte het namelijk niet, dus de bh's die ik gekocht had, konden zo de kast in.
Dat vat ik helemaal niet als negatief op.. Sterker nog bedankt voor de tip. Zou natuurlijk ook zonde zijn als ik al shirts koop en de borstvoeding wil niet Maar dan kan je de shirts ook nog wel voor gewoon aan, want volgens mij is verschil alleen dat ze overslag zijn.. Maar dat weet ik dus niet precies. Brenda, dat is ook nog een mogelijkheid inderdaad..
Ik heb idd ook eerst afgewacht of de bv lekker ging lopen. Daarna volgens mij via de webshop van H&M voedingsshirts besteld. Vond ze toen toch wel ideaal. Hoefde ik me niet iedere keer half uit te kleden.
Toevallig zat ik daar ook net aan te denken. Niet al mijn kleding is echt geschikt om BV te geven denk ik. Maar ik kan wel 1 arm uittrekken en dan voeden. Ik dacht ik trek er gewoon een topje onder aan dan heb je je buik ed niet bloot. Ik heb nu van de H&M een voedingsshirt dat is ook wel erg handig. Denk dat ik daarvan toch nog wat ga halen na de bevalling!
Ik had bij H&M een shirt gekocht wat ook een voedingsshirt was. Gewoon heel mijn zwangerschap kunnen dragen, en daarna weer Vond het erg handig tijdens het voeden.
snap niet dat jullie een arm er dan uit doen..... ik heb altijd shirt gewoon omhoog gedaan, kind eraan en dan weer beetje over kind heen.
Toen ik nog buitenshuis voedde droeg ik vaak mijn gewone kleding, maar daaronder droeg ik een elastisch hemdje. Shirt omhoog, hemdje omlaag, lekker warm en makkelijk.
Ik draag meestal een Tshirt met daarover een vestje, liefst met rits , als de rits omlaag gaat moet meneer al lachen.... Het vest kan dan een beetje over de baby als ik voed en niemand die het ziet. Alleen als het bloedheet is zit ik...
Ik doe meestal gewoon een hemdje aan, die kan je onder je borst doen, en daarover een shirtje die je dan omhoog doet. Je hebt dan hetzelfde effect als met een voedingshirt. Bij otto kan je trouwens heel goedkoop van die shirts kopen en ook al voed je niet, dan zitten ze nog niet heel raar Zelf vond ik ze niet zo handig omdat ik veel melk heb altijd en dan was mn shirt zeiknat... Hemdje + gewoon shirt (en natuurlijk je voedingsbh) vond ik het handigst. Als je voeding dan goed loopt kan je altijd nog speciale kleding kopen (dat overigens belachelijk duur is...)
Hoi hoi, Ik koop van tevoren 1 bh en twee voedingstopjes bij H&M en als het goed gaat kan ik altijd meer kopen. Lukt het niet, dan heb ik ook niet teveel geld uitgegeven .
Iedereen bedankt voor de tips.. Ik wacht nog maar even met voedingsshirt kopen inderdaad. Denk dat je er vooral je eigen handigheid in moet krijgen.. Ik heb wel al 3 voedingsbh's, die had ik al gekocht.. en gebruik ze ook al een tijdje. Dus dat is sowieso wel handig.