Ik kolf mijn melk af en wil het straks gaan bewaren in de vriezer. kan ik daar elk soort flesje voor gebruiken, bv ook goedkope flesjes? En is dit handig of doen jullie dit op een andere manier?
Ik gebruik o.a de flesjes van kruidvat, kunnen prima in de vriezer ook heb ik een paar flesjes van DA. Verschillende maten verkrijgbaar.
Idd eigen merk flesjes van oa, kruidvat, hema, etos, prenatal , altijd prima gegaan bij ons. Alleen moest ik het wel altijd overgieten omdat wij difrax flesjes gebruiken om te drinken en dus die goedkope om in te vriezen . Maar er zijn van Medela flesjes die je in kan vriezen en ook van Lansinoh ! Zie www.borstvoedingswinkel.nl -> baby aan je borst -> Flessen, spenen en zakjes. Daar staan ook potjes om het in te bewaren en zakjes om het in te bewaren !
Waarom wil je het in een flesje invriezen? Ik gebruik zelf altijd bakjes van de xenos van 0,25L Past perfect een voeding in, en is een stuk goedkoper dan in een flesje!
Ik gebruik de zakjes van lansinoh. te bestellen via de borstvoedingswinkel. Werken super en nemen niet zoveel ruimte in de vriezer in.
Hoi, ik gebruik zakjes van de action, met zo'n soort zipp sluiting, en zet er met een stickertje hoeveelheid en datum op, en leg ze plat in de vriezer, dit gaat prima, ontdooien doet ik in een bakje warm water.
Ik gebruikte Medela flesjes of zakjes. Ik vond deze makkelijk omdat ik na het kolven niet over hoefde te gieten. De flesjes en zakjes passen direct op de kolf namelijk.
het is geen ritsje, meer een boven en onderkant die in elkaar passen, snap je?beetje vaag, geloof ik maar het lekt niet. en het scheelt echt ruimte in de vriezer!