Mijn man wordt in jan 30. Nu heb ik een surpriseparty. Ik moet hem echter na de zaal weten te lokken en nu hebben een tante en ik het idee bedacht dat zij met haar vriend in het geheim getrouwd zijn, maar geen geld hadden voor het feest en nog even wilde sparen. En alsnog het feest vieren op die dag van mijn man's feest. Zijzelf is de dag erna jarig dus dat zou dan goed te combineren zijn. Nu ben ik inspiratie loos, want ik moet dus fake uitnodigingen maken en versturen na andere familie leden, maar ik weet niet wat ik erop moet zetten. Iemand van jullie crea bea's ideeen?? Gr Vera
wacht even, voor de duidelijkheid; Het wordt een supriseparty voor je man... Maar de hele familie denkt straks dat het gaat om huwelijksfeest van je tante? (die dus niet getrouwd is en dat ook nog niet zal gaan doen?) En die komen dus pas die avond zelf een uurtje van te voren ofzo te weten dat het gaat om het feest van je man? Ik wil een boel dingetjes zeggen, maar ik weet niet zeker of ik het goed begrijp hihi.. dus ik wacht nog even met verder reageren.
Waarom zo moeilijk doen? Gewoon kaartjes versturen naar je familie dat je man 30 wordt en je een suprise party houd. Hij mag er dus niet van weten. En tegen hem zeggen dat jullie een feestje hebben van een vriend/ vriendin of een familielid die bijvoorbeeld 10 jaar getrouwd zijn. (wel dat familielid, vriend/vriendin ff inlichten )
Ho ho stop!!! Er worden maar 3 uitnodigingen namens Tante verstuurd! Aan mij, mijn schoonmoeder en een huisvriend! Het is gewoon dat Roy ziet dat m'n schoonmoeder ook die uitnodiging krijgt (zit in het complot) De rest van de familie krijgt een uitnodiging van mij ivm de surpriseparty van Roy. Ze zijn op de hoogte dat wij die bruiloft gaan faken. Maar het moet op die uitnodigingen (van die bruiloft) wel geloofwaardig over komen. Snappen jullie het nog
Jij snapt het, maar aangezien wij geen fam/vrienden hebben die 10 jaar getrouwd zijn of bij zo'n feest zoals sarah of zo in de buurt zitten kwa leeftijd, is die gefakete bruiloft. De uitnodigingen van Roy's feest zijn al klaar.
het kaartje van je tante zou kunnen zijn: op ...(fake-datum) stonden wij hand in hand in het gemeentehuis van (woonplaats) voor de ambtenaar van de burgelijke stand om dit alsnog met jullie te vieren geven wij op ........ een feest Groetjes Inge PS... veel suc6 met het plannen en veel plezier!!!
Hahaha, leuk! En nu met een stalen gezicht het kaartje uit de bus vissen he! Heb ook eens surprise feest georganiseerd voor mijn vriend. Was ook heel geregel en bekokstoof met vrienden en fam om hem weg te lokken en hij trapte er in! Hahaha! En mijn nicht kreeg surprisefeestje toen ze 30 werd! Zal die gezichten nooit vergeten!
Het was echt een gepuzzel om iets te verzinnen om hem daar te krijgen. Want we hebben met oud en nieuw ook al een feest van een tante die wordt 50. En verder in de familie heeft er niemand jubileum feesten of verjaardagen. Toen kwam z'n tante met het idee om dan zogezegd in het geheim te gaan trouwen en dan op 2 jan het feest te vieren. Ze kan dat dan combineren met haar verjaardag zeggen we dan tegen Roy. We konden niet zeggen dat ze gaat trouwen want wij maken normaal gesproken bij dat gedeelte van de familie foto's op bruiloften en communie's. Nu maar hopen dat ik nog ruim 3 maanden mijn mond kan houden. Maar dat zal moeilijk worden. Bij zijn 25ste verjaardag had ik me ook verlult. Maar nu heb ik met mezelf afgesproken dat ik niks ga zeggen. hoop ik.... Groetjes
Oh meid, spannend... Mijn ventje wordt in november ook 30! Helaas hier geen geld door omstandigheden voor een supriseparty Heel leuk idee trouwens om het zo te doen. Ik kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk zal zijn nog even je mond erover te houden, zou ik ook hebben.. Iig alvast heel vele plezier met de supriseparty ( al is dat nog ver weg )!