32 dagen overtijd

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door remes25, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. remes25

remes25 Actief lid

13 aug 2008
    180
    0
    0
    nagelstyliste en thuiszorg
    Hallo,

Ik ben vorig jaar dec gestopt met de pil. Nu dus bijna een jaar. Ik had sinds april dit jaar een normale regelmatige cyclus van 28 a 30 dagen. Mijn vriend en ik zijn in aug voor het eerst echt gaan "klussen' de laatste keer dat ik ongesteld was 15 sept .

Ik heb in het begin toen ik 5 dagen overtijd was een test gedaan die was heel heel licht positief en op dag 10 niks en daarna wel weer licht.

Ik snap er dus niks van. Dat ik niet meer ongesteld word ineens. Ik heb al wel een tijdje last van meer afscheiding wit en doorzichtig het ruikt niet. Me tepels zijn sinds anderhalve week opgezet en doen pijn. en ben sinds 2 dagen nu echt dood moe. en krijg vaak van die steken in me onderbuik.

Kan ik er het beste mee naar de dokter gaan of? Komt dit wel vaker voo ren is het gewoon afwachten?

groeten

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi remes,

Ik denk dat je zwanger bent. Ga even langs je huisarts hij kan een bloedtest doen en een urine test. Dan heb je wat meer duidelijkheid.

Imke

3. remes25

remes25 Actief lid

13 aug 2008
    180
    0
    0
    nagelstyliste en thuiszorg
    Ik ben vandaag weer ongesteld geworden. had ineens enorme krampen en helder bloed. Op naar de volgende ronde

bedankt voor het antwoord

Deel Deze Pagina