een vraagje?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door door83, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. door83

door83 Lid

30 jan 2009
    44
    0
    0
    hey meiden,

wie heeft er ervaring met testen van CB met plus teken zeg maar, dus niet de digitale?
    Ik ben al een paar dagen echt misselijk en een tikkeltje duizelig.. maar vanmorgen wees test negatief uit! Dit heb ik nog niet eerder zo gevoeld.. misschien een griepje onder de leden (ik wil mezelf niet zwanger praten zeg maar.. ;) )
    zou het kunnen dat deze test minder gevoelig is?

liefs..

2. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    hi, Ik heb begrepen dat deze juist erg gevoelig is, maar je weet maar nooit, misschien toch te vroeg. HEt schijnt dat de nieuwe digitale met indicator van CB erg gevoelig is in ieder geval.

Mijn lichaam houdt mij ook vaak voor de gek.,.. Terwijl die korte tijd dat ik echt zwanger was had ik haast geen symptomen. Ik wil het te graag denk ik soms :rolleyes:

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De gewone test van CB is redelijk gevoelig. De digitale CB en Predictor hebben een hogere HCG-waarde nodig. Misschien over een paar dagen nog eens testen? Succes!

4. door83

door83 Lid

30 jan 2009
    44
    0
    0
    nou dan ga ik er maar van uit dat idd deze maand niet raak is! op naar de volgende ronde maar weer..
    1 ding weet ik wel dat misselijk zijn deze keer niet tussen mn oren zit..en heb nog steeds rekbaar slijm is dit normaal..hoort dit bij een naderende ongi? sorry voor al mn vragen!

liefs

Deel Deze Pagina