Ik wil deze week een voedingstas halen ik twijfel alleen nu welke. Ik heb een Mutsy Cargo new black kinderwagen. Dus dacht ik eigenlijk meteen om de ook de voedingstas ervan te nemen. Nu begin ik ineens te twijfelen. Graag zou ik de mening van andere willen horen over de tas ben je niet tevreden of juist wel. Graag reactie's. Alvast bedankt
Hoi, Ik heb de Mutsy 4Rider en daar de tas bij. Op zich is het een goede tas, stevige kwaliteit en lekker veel vakjes. Je kunt een rits losritsen en dan heb je een groot tweede compartiment met ook weer een hoop vakjes, erg handig voor een nachtje logeren. Hij past perfect bij de kinderwagen, maar soms vind ik het een beetje saai. Ook vind ik het systeem om de tas aan de achterkant mee aan de buggy te bevestigen niet zo mooi om te zien. Als ik de kinderwagenbak er op heb hang ik de tas trouwens nooit aan de duwstang want dan schop je er de hele tijd tegenaan. Succes met kiezen!
wij hebben ook de 4 rider en de tas van Mutsy von dhet een heerlijke tas we hebben hem alleen nooit aan de speciale haken gehangen maar altijd aan de duwstang.. gewoon even de schouderband inkorte en je schop er niet meer tegen aan.... me vriend liep er ook achter dus daarom ook de zelfde kleur genomen als de wagen en geen bloemetjes nu hangt er een schoudertas A4 formaat van AZ aan..... hebben ook niet meer zoveel me te nemen.....
Ik heb hem ook altijd aan de stang hangen met de schouderband inderdaad op zijn kortst. Maar met de kinderwagenbak erop hangt de tas dus tegen die bak aan en steekt wat te ver uit, dat is jammer. Trouwens, er zit een soort plastic ding aan, is dat een schouderbeschermer? Die is echt nutteloos. Als ik hem zo verstel dat ik dat als schouderbeschermerkan gebruiken hangt de tas ongeveer op de grond... Maar een kleinigheidje heb je altijd.
je bedoel de brede band? ja dat is je schouderbeschermer bij ons kon je die meebewegen...onze is uit 2006 dus mss nu veranderd? toen de bak er nog op zat had ik hem ook onderop liggen...later met de buggy lukt het wel....
Nee hij kan bij mij ook worden meebewogen, maar zoals ik de band nu heb (op z'n kortst zodat hij lekker hoog aan de stang hangt) zit die schouderbeschermer helemaal tegen de tas aan in plaats van in het midden van de band. Als ik hem zo doe dat hij in het midden op mijn schouder zit, hangt de tas echt letterlijk ter hoogte van mijn enkels. De gesp waarmee je de lengte kunt verstellen zit in de weg.
klopt bij mij ook....als hij op zijn kortste hangt...ach ik vond het niet erg een klein beetje verstellen ik had hem toch bijna nooit op me schouder alleen naar het verschoonplekje toe
Ik dacht al dat het aan mijn tas lag maar jij hebt het dus ook...ik heb alle manieren geprobeerd om de band in het midden te krijgen maar dat ging niet lukken... Is een klein detail maar wel een beetje jammer...