hallo allemaal mischien een domme vraag maar wat moet je allemaal in de reistas bij je hebben als je met de kleine weg gaat behalve luiers ik verwacht de eerste dus ik weet het niet zo goed. bedankt
Voor mij is het ook nieuw, maar ik zou zeggen: luiers schone kleding? ligt er misschien ook aan hoe lang je weggaat drinken? doekjes slabbetje speentje speeltje?? zoiets?? Voor de rest lees ik even mee
toen ik voor het eerst weg ging met teun had ik mee: matje om op te liggen hydrofylluier om op het matje te doen of op een aankleedkussen als die er was. Luiers+doekjes schone kleding flesje, melkpoeder en water, als ik wist dat er een magnetron was dan koud anders heet water en mee in een warmhoudzak speeltje en ja het is natuurlijk ook hoe lang je weg gaat dit nam ik mee als ik een ochtendje weg ging.
Bij mij eigenlijk hetzelfde als hierboven al is aangegeven. Als aanvulling heb ik ook nog: - speen - zetpillen - klein tube bepanthen zalf en klein potje sudocreme - ziekenfondskaart van mijn dochter
Wij hebben in de tas : - Schone luiers altijd 3 stuks minimaal - Vochtige (schoonmaak)doekjes - Schone kleren - Spuugdoekjes - Speentje - Verschoonmatje, echt onmisbaar vind ik! - Hydrofiele luier - Poedertoeren met minimaal 3 voedingen - Schone fles
en ik heb ook altijd van die luierzakjes bij me. handig voor de vieze luier maar ook voor eventuele natte kleertjes! en een reservesleutel van het huis....heb ik alles...ja...baby, luiertas, hup de deur uit...oeps..de sleutel. heel stom maar is me in het begin na de bevalling een paar keer overkomen (door de nieuwigheid denk ik) en toen kwam die sleutel heel erg van pas oja en zonnebrandcreme
Wij hebben in de luiertas zitten: - Luiers 2-3 per kindje dat mee gaat (tenzij ik echt langer denk weg te zijn). - Billendoekjes. - 1 setje kleding per kindje. - 1 speeltje per kindje. - 2 hydrofielluiers voor bij het voeden/voor het spugen. Later kwamen er evt een flesje water + melkpoeder bij, maar tegenwoordig ook niet meer nodig voor Malou en Ruben. Voor Benthe ook niet want die krijgt gewoon borstvoeding. Regenscherm ligt standaard in de wandelwagen. En meer troepjes neem ik gewoon niet mee. Hier ook gewoon 1 A4-formaat schoudertas voor 3 kindjes.
- luiers - sudocreme - billendoekjes - speen - spuugdoekjes - reserve kleding - boterhamzakjes, voor poepluiers of vieze kleertjes - verschoonmatje - zonnebrandcreme - knuffel ik gaf borstvoeding dus nam geen voeding mee
Ik neem altijd mee: * Luiers * sudocreme (voor billen) * 1 set kleertjes * spuugdoekje * 1 speeltje * Plastic zakjes voor de vieze luiers * billendoekjes * Wikkeldoek of handdoek (daar ligt mijn meisje op met verschonen) Meer heb ik niet nodig voor een dag, ik geef ook borstvoeding.
jawel, de kleertjes en schone rompertjes vooral met bv, haha.. En lege zakjes, want met die vieze borstvoedingspoep, hihi.. Ik heb ook altijd van die zeep zonder water mee, voor mezelf. Zo heb ik altijd schone handen voor ik aan mn baby zit Verder heb ik ook maandverband voor mezelf erin zitten, zeker de eerste keer kan het je erg overvallen en dan heb je het iig bij je! en zoogcompressen, ook handig