hoi allemaal, Mijn zoontje is inmiddels 5 maanden (10 weken te vroeg). Hij zit al vanaf 4 maanden op 4 flessen, drinkt nu 3 x 210 + 7 en 1 x 195 + 6,5. Hij krijgt trouwens ook bij iedere fles 2,5 schep Nutriton. Maar hij lijkt steeds minder verzadigd in de ochtend. Normaal gesproken heeft hij genoeg aan 240 in totaal maar hij komt steeds vroeger weer en ik denk dat hij behoefte heeft aan iets zwaarders op de mag. Ik heb ergens gelezen dat sommige mensen rijstebloem in de fles doen in de ochtend, zodat ze een wat zwaarder ontbijt hebben. Is dat aan te raden? En zou dat eventueel nu al kunnen? Ook moet ik wachten tot hij 6 maanden is en hij in de ochtend bambix pap mag? Ik ben sinds 2 dagen begonnen met een fruithapje. Hij vindt het nog niet lekker. Probeer het in de ochtend te geven, maar dan gaat ie huilen, omdat ie wel honger heeft. (rond 10:00, eerste fles om 07:00). Melk wil hij dan ook maar een klein beetje (anders zou ik hem natuurlijk gewoon geven, maar echt heel veel drinkt hij dan ook weer niet), en dan drinkt hij de fles van 11:30 weer slecht. Dus dat werkt ook niet. Het is wel echt honger denk ik. Dus ik wil eigenlijk iets toevoegen waardoor hij wat langer verzadigd is in de ochtend. Dus ik vraag me af wat ik zou kunnen doen!