Hallo! Ik geef mijn meissie borstvoeding en dit gaat tot nu toe prima. Ook het kolven gaat goed en de kleine drinkt prima uit een flesje (hebben wel geoefend). Ik wil dus graag doorgaan met de BV en ben nu alles zo'n beetje aan het organiseren om straks op het werk te kunnen kolven. Ik heb al een kolfapparaat (de Swing), flesjes en een koeltasje, en ik zoek eigenlijk ook een koelelement voor het tasje. Ik heb alles apart gekocht. Dom achteraf, want in een 'totaalpakket' zit al een koelelement, maar ik zoek deze dus nog. Weet iemand waar ik deze 'los' kan kopen? Bij de Medela-'dealer' waar ik de kolf heb gekocht hebben ze het niet, en ook niet op borstvoedingswinkel.nl. Weet het nu dus niet zo goed meer... Ik hoop dat iemand een verkoopadres weet! Groetjes, Pinjo
Ik heb gewone koelelementen gebruikt. Die je gewoon voor koelboxen gebruikt zeg maar... Die legde ik op kantoor in de koelkast, niet in het vriesvak, ook zette ik de melk daar in. Handig als je een klein kantoor hebt... Niemand die zich eraan stoort...
Misschien een tip Ik heb een kolf van avent en daar kreeg ik koel elementen bij, nu willen in de loop van den tijd nog wel eens scheuren en dit gebeurde ook bij mij. Heb Avent een mailtje gestuurd en nog geen week later had ik nieuwe thuisgestuurd gekregen, zonder kosten oid ook niet gevraagd naar bonnetje oid. Misschien kan je het proberen
Voor ongeveer 50 cent heb je twee kleintjes bij de Action; heel makkelijk, want ze passen in een klein koeltasje. Ik had er vier in totaal; dan had ik altijd koude op voorraad. Je had ze ook bij Hema, maar volgens mij alleen in de zomer... misschien hebben ze ze nu ook wel, maar dan niet in de winkel, maar in het magazijn, ofzo. Suc6!
stomme vraag maar zetten jullie je melk dan in een koeltasje met element in de koelkast op werk? jullie gebruiken dus een normaal koeltasje? hoop dat de winkels ze weer snel hebben heb nl nog geen koeltasje?
Ik zet mijn melk niet in de koeltas in de koelkast (daar mijn kolftas meteen mijn koeltas is, gevoerd met "koeltasstof" zeg maar, en die een beetje groot is voor in de koelkast. Ik heb een apart plastic bakje waar ik de flesjes melk in doe en deze zet ik achterin de koelkast. De koelelementen liggen in het vriesvakje en als ik naar huis ga stop ik deze bij de melk in het bakje en dit gaat in mijn tas. Nog helemaal koud als ik thuiskom .
Hoi hoi! Handige tips! Zal deze week denk ik eerst de HEMA maar even proberen. Probleem is inderdaad dat gewone koelelementen niet in mijn tasje passen. Inmiddels gaat het voeden echter niet meer helemaal zonder problemen, hoop dus dat dochterlief nog wel aan de borst zit voordat ik weer aan het werk ga...
Ik zette de flesjes achter in de koelkast, achter mijn broodtrommel en als ik dan naar huis ging, stopte ik die met de koelelementen in mijn koeltas, ik had namelijk wel een aparte koeltas.