voedingstijden schuiven

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door tessa321, 4 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.054
    178
    63
    Gelderland
    Zoon drinkt iedere 3 uur bv. Ook in de nacht. Sinds 2 dagen weigert hij de voedingen tussen 5 en 13... Dat zie ik natuurlijk liever in de nacht. Hoe kan ik dit het beste verplaatsen? In de nacht de voedingen uitstellen door te foppen met de fopspeen of door de voedingen eerder af te kappen? Al is dat laatste lastig want hij drinkt in 5 minuten heel veel ;) leve het melk overschot. Zijn er misschien nog andere tips? Hij slaapt in de nacht erg goed en dat wil ik eigenlijk wel zo houden

Alvast bedankt!

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Hmmm, drie maanden oud. Dan zie je vaker dat het ritme wat anders wordt. Ben je ook weer van huis of met werk begonnen? Zijn de dagen anders ingedeeld dan eerder? Dat kan verklaren dat hij op andere tijden komt. (of bepaalde tijden laat liggen)

meestal werkt het niet zo als je wil sleutelen aan de tijden, maar je kunt het natuurlijk altijd gewoon proberen ;)
    Succes!

3. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.054
    178
    63
    Gelderland
    Bedankt voor je antwoord!

Hij is er op mijn eerste werkdag mee begonnen op het kinderdagverblijf. Maar vandaag was ik gewoon thuis en deed hij het ook zo. Nu kunnen foppen tot 4, is al beter dan 1 :D maar hij heeft ook erg veel en vaak gedronken vanavond.

Fijn om te weten dat het ook bij de leeftijd hoort.

Deel Deze Pagina