Wanneer voor het eerst last vd tandjes... en iets vast pakken...?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mama v Amira, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama v Amira

18 apr 2011
    52
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

me kleine meisje is nu 3 en half maand en ze is vroeg bij,,
    ze heeft al last van haar 2 ondertandjes en je ziet al 2 bobbeltjes daar zitten.. het begon een weekje geleden, ze ging huilen en brullen tijden flesje.. soms bij 1 voeding per dag en soms bij 2 voedingen.. Ik wist niet wat er aan de hand was.. tot ik die tandjes zag.. (bobbeltjes) en had de consultatieburo gebeld..

Ze is er dus vroeg bij !! Wanneer had jullie kleine er last van??
    ik lees op internet en bij informatie betreft doorkomende tandjes dat dat pas bij 6maandjes gebeurd en sommige zijn heel laat en sommige dus heel vroeg..

en sinds deze week kan ze ook al een kleine rammelaartje vast pakken.. Geweldig !! zo leukk !!

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ze is er idd vroeg bij!!! Hier heel gemiddelde kindjes met zes maanden de eerste tandjes. Hopelijk gaan de andere tandjes ook zo snel, des te eerder is ze er vanaf!

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hier ook op 3 maand en half nu heeft ze dus twee tandjes die volledig doorstaan en maar liefst nog 6 die aan het doorkomen zijn zij pakt al dingens op en steekt ze in haar mond houd ze vast gooit ze weg hier dus ook een meid die er heel vroeg bij is

4. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    mijn dochter was 3,5 maand met de eerste 2tandjes. nu met 7 maand heeft ze er 4 en komen er nog 4 aan. Mijn dame kon rolleen met 14 weken en ook al heel snel dingen vastpakken. nu kan ze staan en zelf gaan zitten sinds 6 maanden. sommige kindjes gaan gewoon erg snel! geniet er dus maar extra van!
    groetjes ylona

5. Wondertjes1114

Wondertjes1114 Bekend lid

1 feb 2011
    519
    0
    16
    Ik heb gisteravond ook de eerste 2 tanden ontdekt.
    Ze was al veel aan het kwijlen en veel op mijn vingers aan het knagen.
    Nu voelde het duidelijk anders en ik keek en zag de puntjes van 2 tanden onder. Ze begint nu ook dingen vast te pakken. Ze heeft een tutpopje die ze pakt en een popje met hele lange armen. Deze kan ze ook al goed vastpakken en weggooien.
    Wat worden ze toch snel groot en wijs.

6. Mama v Amira

18 apr 2011
    52
    1
    0
    NULL
    NULL
    Aaaaahw wat leuk de verhaaltjes.. ja idd super vroege baby's.
    Ja ik hoop het dat ze er dan snel van af is, maar ja het hoort er bij.. en ja dat sabbelen op de handjes dat gebeurt hier ook zo veel, en zo hard dat ze er harde smak geluidjes bij maakt..
    dat is zo grappig, als of ze de hele hand in haar mondje wilt stoppen hihih...

Deel Deze Pagina