Hallo. Onze kleine meid is nu 6 maanden en mag over naar friso standaard 2. Nu hoorde ik dat ze hier minder cc van mogen als van nr 1. Ze drinkt eigenlijk pas sinds kort 4 flesjes van 220 cc. We hebben nl in het begin heel wat aangeklungeld met tijden en soorten voeding en nu zit ze dan eindelijk op een goed schema. Ik ben bang dat als we overgaan naar nr 2 en ze minder mag hebben we hetzelfde "probleem"gaan krijgen. Hoe zijn jullie overgegaan naar nr 2 en is het echt zo'n ramp als ze meer binnenkrijgt dan op de verpakking staat?
Het verschil is niet zo heel groot (totaal 80cc toch?) en voeding nr 2 verzadigd meer. Dus je zou het eens kunnen proberen met 180 + 6 ? En dan 4x ? Eventueel kun je altijd aanvullen in de ochtend en avond met wat rijstebloem?
Of het een ramp is weet ik niet. Maar ze zullen het niets voor niets adviseren, lijkt mij. Nr 2 is geconcentreerder en verzadigd beter dan nr1. Mijn zoontje had ook nooit genoeg aan nr1, hij dronk ook nog voeding voor hongerige babies. Maar ik weet wel dat met nr2 dat probleem over was en zijn wij overgegaan naar de standaard Nr2.