Voedingstop tijdens bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Milja, 4 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimi91

    Mimi91 Actief lid

    24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
    Ik had bij de zeeman een nachthemd gescoord met knoopjes aan de bovenzijde, dan kon de baby direct op mijn borst liggen maar bleef er nog iets bedenkt. Op het moment zelf....... compleet naakt want ik kon ook geen kleding verdragen :roflmao:
     
  2. Kroontje1992

    Kroontje1992 Actief lid

    9 feb 2018
    237
    221
    43
    Vrouw
    Ik had een groot t-shirt aan. Een witte (niet zo slim. Werd gewoon naar boven geschoven.
     
  3. 1981Mama

    1981Mama VIP lid

    8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik heb me overigens nog omgekleed aan de bovenkant toen ik al aan het bevallen was. Of wat uitgetrokken denk ik nu. Jurkje heeft verder de hele bevalling aan de infuuspaal gehangen haha
     
  4. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik had de eerste bevalling een zwart hemd uit de kast getrokken. Ik kwam net onder de douche weg en ging naar het ziekenhuis, de vk had een broek en hemd gepakt.

    Die heb ik gewoon omhoog getrokken toen hij op mn buik landde. En daarna heb ik hem uitgetrokken want het ontnam me mn zicht op mn zoon

    Bij de tweede bevalling was ik naakt. Ik kwam uit bad (in het zh) en kreeg een ruggenprik en gezien ik toch moest bevallen heb ik niet de moeite genomen om me aan te kleden. Ja enkel dikke sokken :p verder niks.

    Je trekt het echt wel omhoog als je kind erop ligt. Of uit.
     
  5. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik lag gewoon in mijn hemdje bij beide..
    Bij de eerste werd hij op mijn hemdje gelegd. En de 2e werd met hemdje omhoog getrokken.. En dat vond ik echt vreselijk..dat gebeurt nu niet weer.. Die eerste fotos dat hij bij mij ligt zijn prachtig, het feit dat mijn blote borsten daar ook bij op staan vindt ik vreselijk..
    Dus nu weer gewoon een hemdje aan, en de baby wordt op mijn hemdje gelegd... Aldoende leert men!
     
  6. Zonneschijn89

    Zonneschijn89 Actief lid

    12 mrt 2017
    120
    34
    28
    Vrouw
    tijdens de bevalling boeit het je inderdaad niet meer :). Een zwarte top of basic shirt is het handigste, het wordt hoe dan ook vies!
     
  7. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ik beviel in een warme nazomer in september en had het door weeeen bloedheet, dus lag al snel alleen in mn voedings bh. String moest al snel uit ivm zendertje op het hoofdje van mn zoon. Toen hij was geboren werd ik lekker toegedekt met een lakentje. Bh had ik al snel uitgetrokken na de geboorte, zodat hij lekker op mn blote borst kon liggen.

    Ik zou er dus rekening mee houden dat kleding heel warm kan zijn en een blote borst erg fijn is voor je baby!
     

Deel Deze Pagina