ik ben op zoek naar spullen van woezel en pip voor de babykamer beetje voor de aankleding. ik heb op mp gekeken en ben me rot geschrokken van wat er vaak nog gevraagd word voor tweedehands spullen. wie heeft er nog iets liggen en kan mijn spruitje er super blij mee maken voor een redelijke prijs
Tja, ik heb nog steeds de verzorgingsset staan (zie in mn fotoalbum) maar ook ik wil er zeker 75 euro voor hebben, Ik weet dat het veel geld is, maar het is de helft van de nieuwprijs.
badje enz heb ik nog dan zou het alleen gaan om het zeepbakje en wattenstaafjes doos en wasbakje maar die wil je zeker niet apart verkopen??
misschien zelf een mooi schilderij maken? Of met window colour raam stickers maken. Die heb ik ook gemaakt van woezel en pip. Lekker goedkoop. Hihi
Bij de Intertoys hebben ze opruiming misschien zit er ook iets van Woezel en Pip bij. Een kleurplaat printen en deze over tekenen op een schildersdoek van bv. Action en dan inschilderen. Ook erg leuk en niet duur
ik weet niet precies wat je ervan zoekt maar zag gister op mp een muziek mobiel en speelkleed van woezel en pip staan voor 5 euro per stuk dit is in mijn ogen niet duur maar ikkan natuurlijk niet in jou portomenee kijken
dank je wel voor de tip mamavan3 beide heb ik al maar duur is dat niet nee. zag gister een klamboe van woezel en pip tweedehands en 75 euro nieuw is hij 80 pfff te erg gewoon dat ze dat dan vragen
ja sommige mensen proberen echt de nieuw prijs ervoor! ik had het geluk voor een leuk thermo badset van woezel en pip met luieremmer en bad en badstandaard voor 50euro, dat valt gelukkig mee want die badden zijn nieuw ook aan de prijsige kant, en vind dat sommige mensen ook echt mega veel er voor vragen , ik kijk regelmatig op baby-dump ik denk dat ik daar de rest van de baby spullen bestel zoals de kruikenzakken en het beddengoed ervan die is zo leuk!
IS het laten borduren van dekbedovertrekje of lakentje niets voor je? Ik heb pas ook lakentjes laten borduren was nu 11 euro kwijt ipv minimaal 35 euro per stuk! Degene die het voor mij heeft gemaakt maakt ook omslagdoeken, spuugdoekjes, slap, badjasjes, etc, eigenlijk alles wat je maar kunt verzinnen om te borduren. En het kost veel minder dan origineel woezel en pip spul
waar heb je dat laten doen?? ben nu zelf ook wel aan het borduren voor een schilderijtje maar dat vind ik makkelijker dan zelf een lakentje of zo iets
Ik heb het laten maken bij Elly van de Borduurderie. borduurderie. Was een tip van hier van iemand, ik had het heel snel in huis en het is super mooi geworden.
Iemand die ik ken borduurt ook supermooi, heb een badjas voor Sem met woezel en pip, je zou eens kunnen kijken op: Figuren Borduren - figurenborduren.nl - Borduren van namen en figuren, op allerlei soorten textiel! Bestel online! Ik ben er erg tevreden over!
Boxkleed gebruik ik zelf nog, dus daar heb je niks aan Of je moet even geduld hebben tot Sem niet meer in de box gaat hihi
zal nog wel meer spullen nodig hebben maar dat kan ik zo niet verzinnen hihi heb nog tot eind oktober om leuke spulletjes te verzamelen
kijk eens op de site van www.papa-mama.nl (of net andersom) daar staat de "oude"collectie van w&p op, met korting....misschien is het de moeite te kijken....