Ik heb trouwens zo'n lodger wrapper Lodger Wrapper Cotton Diamond Cloud | Verzorging | Baby-Dump gekocht...en dat is ook wel handig voor de privacy...zit je beeb lekker onder het dekentje met zn hoofdje
@ Bunchy, ik heb ook kleine borsten, droeg altijd voorgevormde beugelbeha's. Maar tijdens de bv veranderen je borsten van vorm en omvang. Ik kan echt niet tegen beugels nu, al geef ik dan nog maar twee voedingen per dag! En dat went wel.. nu mijn borsten deze functie hebben, interesseert het me toch niet dat ze klein zijn. Ze doen hun werk al bijna een jaar prima, daar gaat het om.
Daarbij... Ik had voor de zwangerschap cup A en nu cup D.... Dus er kan nogal wat veranderen hoor, hihi.. Wat ik wel wil zeggen... Koop niet teveel van te voren, want als je ziet hoeveel vrouwen overstappen op KV in/na de eerste maand.... zonde als je een hele kast vol voedingstops en BH's hebt. Ik heb zelf BH's zonder beugels in t begin zaten beugels echt niet lekker. Nu heb ik gister een normale BH aan gehad waar je t bandje van los kunt halen, ook een optie. Ga volgende week een paar zulke BH's halen, want dan zit er idd meer vorm in en ik voelde me meteen meer vrouwelijk.... Voedingstops heb ik niet. Ik trek aan wat ik wil en bij t ene kan mn borst aan de bovenkant eruit en bij t ander aan de onderkant. Met dit weer trek ik ook niet 2 tops over elkaar aan, dus zullen mensen soms een stukje rug o.i.d. zien. Maar ik werk met hydrofiel luiers en je ziet bijna niets. Als je straks BV geeft dan wordt je er erg handig in.
ik heb 2 voedingstops bij de miss etam outlet gekocht, 3 euro per stuk. Ze zitten nu al heerlijk! Ga morgen kijken of ze er misschien nog zijn.