Ik ben nu sinds een maandje bezig om mijn dochtertje met een (antilek)beker te laten drinken. Ze wil het wel maar heb nu al verschillende bekers in huis maar heb nog steeds niet de goeie gevonden. Heb eerst die van Nuby in huis gehaald, maar daar bleef haar tong steeds in die soort speen zitten. Nu heb ik weer eentje van Tommee Tippee gehaald; de easy flow met Winnie de Pooh afbeelding. Heel leuk hoor, ziet er schattig uit, maar ligt het nou aan mij of komt er geen druppel uit hoe hard je ook zuigt? Iemand ervaring met deze beker, vergeet ik misschien iets? Zou het graag willen weten voordat deze wéér achter in de kast verdwijnt! Zo blijf je bekers kopen! Anders misschien nog iemand een tip welke goed werkt voor baby's eerste beker? Bedankt!
Het beste is een beker zonder deksel, aan antilekbekers moet je kleintje ook zuigen dan kan je dus net zo goed een fles blijven geven. Lastig, ik weet het... hier oefenen we ook nog flink In een plastic beker met wat dikkere vloeistof (bijv. yoghurt) gaat dat 't best. Groetjes Six
Ah ik ben dus niet de enige die er niets uitkrijgt... hier ligt hij idd achterin de kast . Ik gebruik een gewone beker of de nuby rietjesbeker.
Volgens mij is antilekbeker gewoon een ander woord voor antidrinkbeker. Als het mij en mijn man al niet lukt er iets uit te krijgen, hoe moet een baby er dan wel iets uitkrijgen? Zoals Six al schrijft: een gewone beker, en die in het begin gewoon zelf vasthouden, dan heb je de meeste kans dat er ook echt gedronken wordt.
heb er gisteren 2 bij de prenatal gehaald in de aanbieding. je kan ze als anti lek drink beker gebruiken maar ook gewoon als drink beker. zal even kijken hoe ze heten
Dat plastic dopje uit het deksel kan je er ook gewoon afhalen. Dan heb je een gewone drinkbeker maar nog wel met een tuutje.
onder op de beker staat mepal rosti weet niet of dit nou het merk is maar het zijn stevige bekers van 1 kleur ze hadden ze in het roze/blauw en line groen.
klopt en oranje en geel moet zeggen dat hoe hard je er ook mee gooit of laat vallen, het is echt antilek! en zelf hoef je er ook niet hard aan te zuigen om er wat uit te krijgen. op dit moment is het een heel interessant bijtspeelgoed, meer niet. hij heeft m nog niet door!