spannend he!Ga hard voor je duimen(en voor mezelf natuurlijk haha).Ik "moet" ongeveer de 23e ongesteld worden en baal mega omdat dat net voor de kerst is.Weet nu al dat als het doorzet ik een mega pest humeur heb!Ga er maar gewoon vanuit dat we van volgend jaar ons jaar maken.En anders gaan we in maart naar de huisarts omdat er toch altijd een soort angst bij me zit dat het nooit zal lukken(haha te veel nega testen gezien!) bij deze duim ik voor alle meiden dat we toch zwanger 2007 in gaan! liefs
Ja , lekker he zo vlak voor kerst pf . Hier ook nog even spannend hoor . Hoewel ik denk dat ik toch ongi ga worden . Maar geen is hoop Zet hem op meiden Nog een paar zwangere voor kerst zou heeeeeeel fijn zijn Ik duimen voor ons allemaal . Groetjes Joyce
Mijn NOD is 1 dag voor kerst en ik ben best gespannen.Als het nu niet raak is ga ik in januari naar de huisarts toe.Ben het erg zat aan het worden, het wil maar niet lukken!Ben al eens eerder met de pil gestopt, zo'n 9mnd.Heb het in totaal al bijna 2 jr zonder gedaan en zonder resultaat. Begin me nu wel zorgen te maken en zie erg tegen de komende onderzoeken op...
ik ken het gevoel..... duimen draaien hier overuren... nod vlak voor kerst! ik brand een kaarsje voor iedereen!
goh, wat een lieve reacties allemaal. tja, ik verheug me er maar niet teveel op, dan is het misschien niet zon teleurstelling. maar ergens diep in me.... ook ik duim voor ons allemaal, en anders dat 2007 een vruchtbaar jaar mag worden!