Hmm dat is wel heel slecht idd... Vind dit zelf lastig want is gewoon iets in productie proces wat fout gaat... Ik bedoel, hoe krijg je nou normaal gesproken lijm op je ijs Heb ooit eerder van iets een melding bij voedsel en waren autoriteiten gemaakt, maar twijfel of dat dat misschien een beetje overdreven is...
Thanks allemaal voor het meedenken, ik zal idd gewoon fysiek terug naar de winkel gaan. Zit zelf een beetje in twijfel om melding bij voedsel en waren autoriteiten te maken, maar twijfel of dat dat een beetje overdreven is...
Heb ook regelmatig wat met AH. Laatst een plastic lipje van een waterflesje in m’n kant en klare salade, dingen ver over de datum uit het schap pakken, twee kapotte pakken melk bij m’n online boodschappen dus half uur alles staan afspoelen en afdrogen en alle kartonnen verpakkingen weggegooid. Je krijgt makkelijk een kleine compensatie maar wel heel summier (geld voor de twee pakken op je account erbij bijv, maar verder niets) en verder altijd nogal laconieke reactie. Stoor me daar wel aan. Maar anderzijds, ws gaat het bij andere supermarkten niet heel anders, als je daar altijd haalt tref je ws ook regelmatig wat, en zoveel opties na alle overnames etc zijn er niet meer. De grote die over zijn beginnen redelijke monopolie positie te krijgen. Zie ook de prijsstijgingen al tijdens eerdere lockdowns en nu gauw weer onder het mom van hogere lasten. Volgens mij lachen de directie en de grote aandeelhouders hun broek aan flarden bij elke lockdown… een kleine Corona belasting (ter compensatie van het uitdelen van geld aan bedrijven die noodgedwongen gesloten zijn) lijkt mij in dit soort gevallen wel op z’n plaats.
Kun je doen als dat goed voelt, maar betwijfel of ze er veel mee gaan doen: de NVWA heeft heel veel op haar bord en is al jaren erg onderbezet qua personeel.
Gelukkig gaat het op sommige plekken wel goed. Ik bestel altijd bij de plaatselijke Plus hier en het is altijd perfect in orde. Ze bellen soms zelfs als ze twijfelen welk vervangend product ze moeten pakken.
Jumbo service is prrfect. Ik had zelf een kerr de kratten iets te snel geleegd (wil nooit statiegeld betalen) waardoor een pak bloem aan de bovenkant openging en er dus wat bloem in de krat zat. Kreeg die 40 cent voor het hele pak ongevraagd terug, is beleid zei hij. En als iets niet ok is qua versheid kun je het met ern speciale kbop in je bestelling melden en direct je geld terug op je rekening dus niet account).
Jumbo vind ik idd heel klantvriendelijk. Ooit eens een doosje chocola fors over de datum gehad, geld terug; nieuw doosje chocola én en bosje bloemen (nadruk op bosjé, maar vond dat ze dat al niet hadden hoeven doen. Super netjes!)