drinkt fles niet meer leeg

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door cynt1985, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    hallo ik heb een zoontje van 12 weken oud weegt nu 6,7kg en 62cm en hij krijgt nu 5 flessen van 180+6schepjes nu laat hij vanaf gistern morgen tussen de 60 en 110cc staan iedere fles kan dat kwaad of hoef ik me hier geen zorgen over te maken hij komt ook niet eerder nu voor de fles.

alvast bedankt

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hoi,
    Wanneer je zoontje tijdelijk wat minder drinkt kan dit verder geen kwaad. Het is niet zo dat je kindje perse alle flessen leeg moeten drinken. Het is wel goed om het even in de gaten te houden als je kindje opeens iedere fles wat laat staan. Misschien niet helemaal lekker? Pas inenting gehad? Het belangrijkste is dat hij goed groeit en vrolijk is.
    Misschien kan je eens kijken wat hij nu gemiddeld drinkt per 24 uur. 700-800 ml is voldoende.
    Groetjes Angélique

3. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    hoi

dank jewel voor de vreactie hij heeft gisteren ongeveer 600ml gehad hij is wel vrolijk hij heeft vorige week maandag spuitjea gehad kan hij daar nu dan nog last van hebben.

groetjes

4. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hallo,
    Nee, de spuitjes hebben nu die werking niet meer. Het is goed om het even in de gaten te houden. In ieder geval een plasluier op een dag is belangrijk. Verder geen zorgen hoor, kijk het maar een weekje aan. Mocht het over een week nog zo zijn en je blijft je zorgen maken, kan je altijd even langs het consultatiebureau.
    groetjes Femke

Deel Deze Pagina