bang op straat geworden door een gek

Discussie in 'De lounge' gestart door Tord, 13 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Afgelopen weekend is een kennis in de middag aangevallen in de polder. Ze zat op een bankje, op een plek waar best veel mensen langs wandelen of fietsen. Terwijl ze daar zat, is ze door een gemaskerde man in elkaar geslagen. Daarna is ze met een mes bewerkt, 3 lange halen over haar hele gezicht en hals.
    Gelukkig is ze daarna gevonden door iemand. Ze is meteen naar het Erasmus ziekenhuis gebracht voor verschillende operaties. We weten nog niet hoe dit afloopt voor haar :(.

Door deze gebeurtenis ben ik ineens zo bang geworden op straat! Niet als ik met mijn man in de stad loop ofzo, maar ik durf nu niet meer de hond uit te laten. Elke keer als ik iemand zie, verstijf ik helemaal. Ik durf nu ook niet meer ´s avonds te hardlopen, en met mijn dochter naar het park overdag vind ik zelfs al eng.

De dader is nog niet gepakt. Ik vind het zo bizar dat die gek, gemaskerd nog wel, zomaar iemand op zo´n afschuwelijke manier mishandelt! En dat dus zonder reden :(.

Nou weet ik wel dat hier verder nauwelijks iets gebeurt, dus het is niet helemaal reeel om nu zo bang te zijn, maar ik blijf er gewoon steeds aan denken...

Bah, ik hoop echt dat ze heel snel de dader pakken, hem heel lang buiten de samenleving houden en uiteraard dat onze kennis snel weer opknapt. Hopelijk verlies ik dan weer een beetje mijn angst.

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Getver, als zoiets hier zou gebeuren zou ik de straat ook niet meer alleen opdurven.

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Pfff heftig hoor wat die kennis van jullie is overkomen en wat jullie nu doormaken! Sterkte er mee.

Ik weet niet wat voor hondenras jullie hebben, maar een wat grotere hond schrikt aanvallers juist af. Dus in die zin zou het niet nodig zijn zo angstig te zijn... maar ja, omdat je kennisje zo "out of the blue" is mishandeld....

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Wat erg!
    ik denk dat het vooral tijd nodig heeft..we weten wat voor gekken er op de wereld rondlopen maar wanneer het zo dichtbij komt ,is dat heel confronterend.
    Hopelijk wordt die gek alsnog gepakt.
    Sterkte!

5. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    He bah wat ontzettend naar! En inderdaad, je weet dat er gekken zijn en dat de kans klein is, maar als het zo dichtbij gebeurd is dat natuurlijk heel confronterend...sterkte voor je kennis en ik hoop dat deze gestoorde snel gepakt wordt!

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb dat ook wel een beetje..

Omdat ik een hoofddoek draag krijg ik zo nu en dan weleens wat nare dingen naar m'n hoofd gesmeten en ben weleens geduwd of bespuugd. Vooral wanneer er weer iets gaande is in de media ben ik weleens bang dat er een gek is die echt doordraaid ofzo.

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Iew wat eng zeg. Wat bestaan er toch een gekken.
    En had ze geen boze ex of weet ik het wat?

In welke plaats is het eigenlijk gebeurd want ik heb er niets over gelezen.

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Bah wat akelig.
    Weten ze niet of het een bekende kan zijn? Een boze ex ofzo?

Ik ben zelf ook zo'n schijterd, ga liever niet in m'n eentje in het donker over straat en kom nooit alleen op afgelegen plaatsen. Hier in de buurt is een paar jaar geleden ook iemand aangevallen en zwaar toegetakeld door een man die ontsnapt was uit een tbs kliniek en gewoon zijn frustraties op iemand kwijt moest....

9. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    het is volgens mij alleen in de regionale krant gekomen:
    Politie zet onderzoek bij zandwinput voort - Oosterhout - Regio - bndestem

Een boze ex lijkt me niet, ze is al best lang alleen, en verder is het een heel rustige vrouw. Het lijkt echt op "op het verkeerde moment op de verkeerde plaats zijn".

Wij hebben inderdaad een grote hond, die er wel heel lief uitziet (en ook heel lief is). Maar het geeft me inderdaad een veilig gevoel als we hem meenemen.

@Umm85, wat erg! Mijn angst is eigelijk niet zo gegrond omdat ik op geen enkele manier in een "zwakkere" doelgroep val voor gekken. Maar als je elke dag zo waakzaam moet zijn vanwege een hoofddoek :(, heel triest.

10. tulip

tulip Niet meer actief

ts, jeetje ik snap wel dat je wat angstig bent. Hopelijk komt je kennis er snel bovenop en raak jij je angst ook wat kwijt.

uhmm, dat kan ik mij heel goed voorstellen. Al zou het niet zo moeten zijn natuurlijk.

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    tord je heb een pb

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

Jeetje wat heftig zeg! :$ Ik kan me je angst goed voorstellen. Ik zou het ook even hebben als zoiets binnen mijn vrienden/kenniskring gebeurt of hier in de buurt. Zeker als zo'n man nog niet gepakt is... Het zou je maar overkomen trouwens, ik zou denk ik zwaar getraumatiseerd zijn.

Wat ook zo is, is dat je je met je kinderen zo kwetsbaar kan voelen. Het lijkt me vreselijk als zij aan iets dergelijks worden blootgesteld :(

Maar als hij het echt alleen voor de lol doet, zou er toch meer van dit soort incidenten moeten zijn?

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ umm85: jouw angst vind ik heel erg rot trouwens. Vreselijk dat er mensen zijn die jou er uit pikken puur omdat je een hoofddoek draagt. Ik woon zelf naast een multiculturele wijk maar ik zie dit soort dingen hier nooit gebeuren. Gelukkig. Al zal het vast wel voorkomen trouwens.

14. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik heb net begrepen dat dit niet het enige slachtoffer is van deze vent :(:x.

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

Echt? Maar waarom maken ze het dan niet meer bekend? Mensen in de omgeving moeten toch op hun hoede zijn?? Zit er enige consistentie in de slachtoffers (bijv. allemaal vrouwen, of allemaal wat ouder?) of is het echt puur willekeurig? Of heb je geen idee? En is het allemaal in dezelfde woonplaats?

16. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Het zou om nog een andere oudere vrouw gaan, in dezelfde regio maar niet in dezelfde plaats. Maargoed, deze informatie is niet door de politie bevestigd, en zolang die vent niet is opgepakt blijf ik bang.

17. tulip

tulip Niet meer actief

jeetje wat erg, hopelijk pakken ze zo'n vent snel op.

18. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een vreselijk verhaal!! Ik kan me goed voorstellen dat het steeds door je hoofd speelt. Bah

Om even op umm85 terug te komen:heel vervelend. omdat ik geen hoofddoek draag krijg ook ik regelmatig spuug voor m'n voeten en hoer naar m'n hoofd gesmeten (ik versta het, de meeste andere dames niet en lachen dus vriendelijk terug naar die klanten) .Ik woon toch echt niet in een islamitisch land en hoerig loop ik er Zeker niet bij!

19. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    dat was ik die dat vertelde..
    over de 2e persoon
    ik was gisteen op een verjaadag in molenschot..
    en daar werd hetzelfde verhaal verteld door de moeder van de vriendin van mij .. die vrouw is ook in de 60 ..

20. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Want in een islamitisch land (als die bestaan) wordt er non stop op vrouwen die geen hoofddoek dragen gespuugd en gescholden;):(

Ontopic: heel erg dit soort verhalen, ben ook regelmatig bang als ik ergens alleen loop.

Deel Deze Pagina