rust houden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kleinmonster, 17 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Zijn er nog meer meiden die rust moeten houden?

Ik heb sinds 29 weken al 3 keer in het ziekenhuis gelegen ivm prematuren weeen. Baarmoederhals wordt wel korter maar nog binnen de perken maar moet me thuis rustig houden. Heb hier een peuter va 2 rond rennen en last van nesteldrang dus best lastig

2. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Ja hiero ook.
    Zit vanaf 27weken thuis.
    Ivm verkorte baarmoedermond /cervic.
    Aangezien k staan werk heb was dit niet optimaal kreeg vaak hardebuiken.
    Sins k thuis zit en rust houdt is de harde buike verminderd.
    Cervix is verkort maar gelukkig niet nog korter geworden.
    Ivm met mijn geschiedenisnis dit juiste keus rust houden.
    Ben vorig jaar mn dochter verloren. Door vroegtijdige weeën en met 27 wk bevallen heb haar 4 dagen mogen mee maken.

Xx

3. pattyxx

pattyxx Actief lid

12 dec 2014
    130
    0
    0
    Ik zit al vanaf 20 weken thuis met teveel harde buiken

4. Hallooo

Hallooo Niet meer actief

Ik vanaf week 17
    Met 23'5 en 30,5 celestone en weeenremming gehad ivm veoegtijdige weeen en verkorte cervix.2 keer 8 dagen in het sophia kinderziekenhuis gelegen. Al die tijd alle onrust gebleven in mijn buik. Harde buiken, voorweeen. Ookk bekkeninstabiliteit door de bedrust en nu een verhoogde bloeddruk sinds 2 weken maaar morgen alweer 35 weken!! 10 weken bedrust gehouden met het resultaat dat ik nu wel al zo ver ben!! :)nu sinds een week doe ik weer wat meer!

5. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Jep hier ook... Ondanks de vroege termijn.
    Ik heb lichamelijk zwaar werk ( IC verpleegkundige) en vanwege mijn voorgeschiedenis sta ik onder strikte controle van de gyn.
    Daar afgelopen week een keer extra langs geweest ivm buikpijn en een nacht met harde buiken, en moest gelijk minder werken.
    Werk nu 3 halve dagen, niet meer in de zorg. Verder mag ik niks meer tillen of sjouwen, of zwaar huishoudelijk werk doen. Arme man van mij ;).

6. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.277
    1.440
    113
    Ik vanaf 32 weken ivm groeiachterstand baby. Ik baalde flink maar als ik de andere reacties zie dat valt het bij mij nog wel mee haha. Ik baal alleen heel erg dat ik in principe niet buitenshuis mag. Ik hoef niet de hele dag in bed te liggen maar het is niet de bedoeling dat ik op pad ga. En in huis mag ik ook niks doen (maar dat vind ik uiteraard niet zo erg).

Deel Deze Pagina