Vinden jullie het drukken van al die telefoongidsen en gouden gidsen zonde van het papier??? Meld je dan af voor de papieren versie, je kunt immers alles op internet opzoeken!!! http://www.stopdetelefoongids.nl/ Heel erg bedankt namers duizenden bomen...
Nou idd, moet zeggen dat ik er werkelijk nooit gebruik van maak want zoals je al zegt alles staat op internet of je stuurt een smsje naar zo'n speciaal nummer en je hebt het adres ook gelijk binnen ..
heb het ook ingevuld, wordt hier toch zeer zelden ingekeken, internet werkt sneller om dingen op te zoeken, daarbij is telefoongids alleen voor de regio, internet heel nederland.
Wij hebben ons vanochtend ook al afgemeld. Ding wordt werkelijk nooit in gekeken en/of gelijk weggepleurd. Alles is inderdaad via het internet op te zoeken. Vind het een goed initiatief!
Ja idd ! Kreeg hem vanochtend in een doorstuur mail via hyves. dacht zet hem hier neer, bereik je gelijk een hoop mensen
wat ik me wel afvroeg, is dat als je dus verhuist, je op dat adres geen boek krijgt. Bij een volgend adres dus weer opnieuw afzeggen lijkt me. Maar stel die mensen die op mijn afgemelde adres komen wonen willen m wel, kun je je daar dan wel weer voor aanmelden?? Is natuurlijk de zorg voor de nieuwe bewoners maar vroeg t me gewoon af
Heb de petitie getekend.. vind het al jaren zonde.. volgens mij ligt die van 1998 nog steeds in de meterkast
afgemeld, er staat hier in de hal beneden een oud papierdoos bij de brievenbussen en die dag lag volgens mij 75% van de bezorgde telefoongidsen al erin.
ben ik dan ouderwets dat ik hem nog regelmatig gebruik? de computer staat hier niet de hele dag aan....dsu als ik wat wil vinden pak ik hem toch.... tuurlijk snap ik dat als je hem niet gebruik je je afmeld maar ik doe het ff niet.....en ik kan me voorstellen dat ouderen hem ook nog graag gebruiken, ken een boel ouderen zonder internet of mobiel....
@Inlove. Denk dat nieuwe bewoners die gewoon weer standaard krijgen omdat het bij de gemeente, belasting ect wordt doorgegeven dat er nieuwe bewoners in zitten.