schrikken voor vuurwerk??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door smartie1980, 29 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Zou de baby in je buik last hebben van vuurwerk?
    Ik lees dat babys niet houden van harde geluiden, zoals bij een concert. Ergens anders lees je met name dat ze schrikken als jij zelf schrikt. Nou, ik moet zeggen, ik heb zelf al heel veel schrik voor vuurwerk!! Altijd al zo geweest en probeer me altijd voor te houden dat het maar hard geluid is, maar toch BLIJF ik het eng vinden. Stom he. Het liefst kijk ik altijd van achter het raam naar buiten.
    Vorige week was ik bij All you need is love als publiek, kei leuk natuurlijk. Maar als er 500 mensen klappen, ook best veel geluid. Niet dat ik daar zelf van schrik, maar merkte wel dat Frummel heeeeel druk was en ik ook vaak harde buiken kreeg.
    Hoe doen jullie dat dit jaar? En andere mamas die vorig jaar zwanger waren met de jaarwisseling?
    Ik ben nu 34 weken trouwens.

2. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Ik merk het zelf wel aan die kleine.
    Er wordt hier al steeds vuurwerk afgestoken (rotjes dan) en die kleine reageert dan wel degelijk.
    Meer last van harde buiken ook en het lijkt wel alsof hij dan elke keer anders gaan liggen na een knal.

Volgens mij vind ie het niet zo fijn :(

3. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Deze kleine man heeft nergens last van...misschien is de ene baby gevoeliger dan de andere?

4. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    hier ook nergens last van..ook als ik schrik, schrik zij niet iig..
    Maar met oud en nieuw ga ik lekker niks doen...blijf binnen...helemaal geen behoefte aan om buiten in de kou te staan..eerst maar afwachten of ik wel wakker kan blijven tot 00 uur haha..lig normaal de laatste tijd om 21uur al te slapen omdat ik het gewoon niet langer volhoud..geen idee of ze beweegelijk wordt van al dar vuurwerk straks..ach we hebben een hond op de logee die schrikkerig is en een kat die ook schrikkerig is....kunnen we met zijn allen schrikkerig zijn haha

5. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

o, ik heb die slaapdip vooral 's middags. Gaat me wel lukken tot 0.00 uur wakker te blijven. Ik hoop dat er hier niet zo veel vuurwerk afgestoken gaat worden....

6. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met mijn zoontje (zelfde periode zwanger, maar dan 2 jr geleden) nergens last van gehad. Verwacht dat nu ook niet.

Deel Deze Pagina