Ik kom er écht niet uit.... Mijn man is zeer binnenkort jarig en ik wil hem graag een ''koffiemachine'' geven. Graag voor koffiebonen, en een melkopschuimer. Smaak is natuurlijk ook belangrijk. Jura is een bekende en daar hoor ik ook goede verhalen over. Die zou ik het liefst kopen, maar helaas valt dat echt buiten mijn budget, dat is rond de 300 euro. Wie heeft ervaring met andere apparaten en suggesties?
Wij hebben nu een delonghi autentica hiervoor een Philips, ik ben heel tevreden over delonghi. Hij was denk ik net iets boven jouw budget, maar dat was 1,5 jaar geleden, dus ik weet niet wat die nu kost.
Wij hebben een koffieapparaat van Siemens, maar die valt dan ook buiten het budget. Verder inderdaad goede verhalen over Jura gehoord. Aan mij heb je dus verder niks
Wij hebben deze: https://www.koffiediscounter.nl/product/62264/delonghi-magnifica-s-ecam-22-110-b.html Valt binnen jouw budget. Wij zijn er heel blij mee, lekkere (goed warme!) koffie. We hebben 'm nu 3 jaar en werkt nog perfect.
Is een tweedehandse Jura een idee? Als je graag een Jura wil zou dit een optie kunnen zijn. In welke regio woon je? Wellicht kan ik je hierbij verder helpen
Wij hebben een Melitta Caffeo Solo, ideaal. Zo'n 300 euro. Apparaat voor 2 kopjes tegelijkertijd en doet het prima. Handig ook, je kunt er 2 soorten bonen in gooien en daar tussen wisselen, dus wij hebben er ook decaf bonen in zitten.
Wij hebben jarenlang een Jura gehad en het is inderdaad een goed apparaat, wel redelijk duur in onderhoud.... Nu hebben we een Delonghi en ik vind eerlijk gezegd dat deze niet onder doet voor de Jura. Met het water uit het pijpje kan je ook thee zetten, er komt echt heet water uit (en dat was bij de Jura echt niet zo). Bij Bol.com heb je Delonghi apparaten net onder de 300,-. Dan heb je niet het nieuwste model, maar zoveel verschil zit er nou ook weer niet tussen de oudere en nieuwe modellen.
Dank allemaal! Ik heb de bovengenoemde delonghi besteld! Toevallig stond ik gisteravond al op het punt om die te bestellen, nu dus maar gedaan
Wij hebben deze ook Mijn man heeft deze voor verjaardag gekregen en hij maar ook ik zijn er super tevreden over Bekijk bijlage 570748 Mosterd zie ik
Hier ook blij met een delonghi magnifica. De vorige begaf het na 12 jaar, nu een nieuwe sinds vorig jaar. Toen hij een keer kapot was kwamen ze hem binnen de garantie aan huis repareren, zelfs toen ik de bon niet kon vinden (want ze zagen aan het serienummer dat hij nog niet oud was).