Bedankt voor jullie lieve reacties. Het is inderdaad een blindedarmontsteking! Hoor zometeen wanneer ik geopereerd word.
Heb je het idee dat de pijn net zo is als bij galstenen? Dus een koliek aanval? Want dan kunnen het ook nierstenen zijn. Heb ik ook last van, en heb er dan ook zulke ontlasting bij.
Zo voelde het eerst wel en later een beetje als een eisprong. Zoiets! Maar inmiddels is het duidelijk dat het een blindedarmontsteking is. Ik vind jullie berichten erg lief. Ik dacht nog gewoon een beetje voedselvergiftiging ofzo. Helaas niet!
Jeetje, een blindedarmontsteking kun je echt heel ziek van zijn.. goed dat je er naar heb laten kijken, sterkte en heel veel beterschap!
Je kunt nog steeds een gal aanval hebben zonder galblaas! Meestal laten ze de galleiders zitten en daar kan alsnog een verstopping in ontstaan. Ik zou de Dokter belen met het oog Op je gele ontlasting. Je verhaal klinkt niet als voedselvergiftiging. Daar ga je echt absoluut wel heel Erg van braken en aan de diarree ( het gif moet zsm uit zeg maar)
Iedereen bedankt voor de reacties! Heel erg lief. Ik ben gisteren geopereerd, en de chirurg komt me strak beoordelen. Als het goed is mag ik dan naar huis! Ik heb trouwens ook maar 2 sneetjes haha. (Normaal krijg je er 3!) Voel me ook echt goed. (Na opstaan wel duizelig maar dat is niet zo gek) haha! Ik vind jullie allemaal erg lief en meelevend. Wat is dit toch een heerlijk forum. ❤❤❤
Oh ik dacht 2 sneetjes, maar heb er wel 3 haha! Ja zal ik zeker doen! Natuurlijk wil ik het liefst direct voor mijn zoontje zorgen. Maar dat zal er voorlopig nog even niet in zitten! Vind mijn schoonmoeder helemaal niet erg natuurlijk. (En mijn vriend is ook sowieso twee weken thuis)
Wat fijn dat alles goed is! Lekker rustig aan doen Hihi 2 sneetjes, dat gaat vast mooi genezen. Mijn vriend heeft een visgraat van 5 centimeter overgehouden aan z'n operatie Wel in het buitenland gedaan, maar het is echt lelijk. Net een piraat