nav het andere topic ben ik eigenlijk wel benieuwd van welke aankopen jullie absoluut geen spijt hebben, misschien kunnen we zo ook nog tips op doen van dingen die echt fijn zijn om te hebben. *mijn laptop *het kinderbeveiligingsding voor het tvmeubel *mijn Ipod *duo-wagen *digitale camera
- blackberry, heerlijk gratis pingen met vriendinnen - babybjornwipstoel - digitale camera - zo'n ding waarbij je heel makkelijk de binnenkant van een verse ananas eruithaalt en het dan ook nog eens meteen het hart eruit is en het in plakjes is haha. Was een keertje te koop bij de AH. -birkenstocks, dit wordt alweer de 3e zomer dat ik erop loop en ik vind ze heerlijk. Vast nog wel veel meer
Een opblaasbed, er is hier vaak een rotherrie buiten en kan dan lekker aan de andere kant van het huis gaan slapen op mijn opblaasbedje
- Ons huis - Onze nieuwe auto die we zaterdag ophalen - Mijn fiets - Paar meubels die we hier hebben staan
- Onze 2 de auto, chevrolet matiz. Ben zooo blij dat ik een 5 deurs kleine auto heb, nooit geen gedoe met de kinderstoel. - Ons nieuwe huis, we wonen er nog niet, maar ben er nu al erg blij mee! - Ons bed, het was een uitgave, maar ben er elke dag nog blij mee. - De bugaboo, wat een heerlijke kinderwagen! - De (soms wat dure) kleertjes voor Valerie. Krijg zo vaak de opmerking dat ze er zo mooi uitziet.
- Mijn Mazda 323. Al 13 jaar oud, en sinds anderhalf jaar van mij, en hij rijdt als een trein, zonder mankementen. - Mijn tas. Echt de ultieme hippie/boho-of hoe je het ook noemen wilt-tas. Ik krijg zelfs complimentjes van wildvreemden op straat. - Mijn blackberry. Ik ben getrouwd met dat ding! - Mijn supermooie HP breedbeeld laptoppie...wat een geweldig apparaat 8) - Mijn Xbox360.
Ons huis Mijn auto (een super gave sport ka met lederen bekleding) En dat zegt iemand die ford ka's eigenlijk niet mooi vind al onze meubels (heeft veel geld gekost maar zijn er super blij mee) onze lieve zwarte katten pfff eigenlijk kan ik alles wel op gaan noemen wij hebben nooit miskopen.
Leuk topic!! Koffiezetapparaat Keukenmachine van Philips ( net heerlijke smoothie gemaakt!!) Cd van John Mayer Fototoestel Groene parkiet Sweety
mijn beesten, mijn 2 honden onze gekke kat (oke was gratis) mijn rare konijnen, hun nieuwe mega hok. nieuwe meubels in huis, caravan mijn auto maar mijn allerbeste aankoop heb ik kado gehad van mijn ouders, mijn mamafiets, daar ben ik echt heel blij mee en voor mijn dochter een loopkameel van de aldi voor 15 euro, geweldig ding,
Bij mij ook absoluut mijn fiets! Heeft nog maar 3 versnellingen mn volgende zal er 7 hebben maar ik ben gek op mn fiets! Onze nieuwe wasmachine, stil, zuinig en perfect ( Een AEG, t*ring duur maar geweldig! )
mijn hondje en 2 konijnen. ons koopwoning, we wonen er nu 2 en half jaar met veel plezier! onze keuken, heb hem bijna een jaar en ben super tevreden over de indeling en de grote lade's vooral de besteklade van 90 cm breed! het granieten blad in onze keuken. ons box spring met nasa schuim matrassen. hoekbank die al 4 jaar goed zit een heerlijk lounged.