Goedemorgen, Ik weet dat het per persoon verschillend is maar zou graag weten wanneer je ongeveer gaat zien dat je zwanger bent, als ik in het fotoalbum van deze site kijken staan er meiden op die bij 5 weken al een bol buikje hebben, ik ben nu 5 weken zwanger en er valt nog niets te zien hoor...das toch wel normaal? Liefs Jojo
bij mij zag je het pas met een week of 8 een klein bol buikje maar vanaf 16 weeken kreeg ik pas een echte zwangerschapsbuik!
Heel normaal.....door hormonen gaan je darmen uitzetten en daardoor hebben sommige al een buikje. Je beeb ligt nu nog achter je schaambeen dus die kan het niet zijn...die komt er pas boven uit na ongeveer 12 weken. Zelf vond ik het een beetje tegen vallen wanneer het te zien was...was, net als jij de eerste 20 weken in de winter zwanger dus een trui aan en buikje was weg ..... maar wel lekker dat je dikke buik in de zomer niet zo warm hoeft aan te kleden Ik wil gerust weer een zomer kindje In Maart was het wel echt te zien...als ik geen jas aan had
week 6, tot twee keer toe. het mocht dan nog allemaal achter mijn schaambot liggen, de rest van mijn lijf was alvast aan het voorbereiden haha
Ja, da's heel normaal! Bij mij zie je het pas sinds een week hoor, nu komt de baarmoeder boven het schaambeen uit! Maar als ik een dikke trui aan heb, zie je het nog steeds niet.
Hier is het nu wel duidelijk dat er een klein wonder in me groeit. Mijn collega zei vrijdag " jeetje hou je buik eens in. Broeken pas ik al vanaf week 9 niet meer en nu echt helemaal niet meer.
dank jullie wel allemaal, dan ga ik me geen zorgen meer maken! Mijn buikje komt vanzelf..... Liefs Jojo
Ik kan mijn broeken ook al vanaf week 9 niet meer aan en nu ben 15 een paar dagen en heb echt al een bollentje.. Andere zagen het vanaf week 12 a 13
Mijn broeken gingen met 9 weken strakker zitten, met 13 weken kreeg ik een bolling, en met 15 weken een echte groeispurt! :-D Zie fotoalbum...
Weekje of 22? En dan alleen als mensen het wisten! Vanaf week 26 gingen mensen vragen; ben je zwanger?!?!
Ik kon mijn broeken al vanaf week 5 niet meer dicht, want ik had een heel opgezette buik in het begin, maar dat waren meer darmen en blaas dan baarmoeder.
Ik heb het elke keer helemaal in het begin dat ik een bol buikje heb. Dat komt vooral om dat dan de darmen opgezet zijn. Daarna staat het even stil en en dan rond week 10 gaat het echt groeien. Zo was het bij mij in ieder geval.
Ik ben vandaag 13 weken zwanger en je ziet nog niets. Alleen 's avonds na het eten is mijn buik een beetje opgezet en loop ik trots door het huis
Ik voelde het aan mijn broeken met een week of 9, maar pas met een week of 16 zag je dat mijn buik toch wel wat dikker werd, tot die tijd moest je goed kijken.
Hier begon je met 14 weken een heel kleine bolling te zien, meer nog niet. En nu ook nog een klein beschaafd buikje. Ik vind het wel prima, zolang ik maar weet wat erin zit en dat het daarmee goed gaat, dan maakt het wat er aan de buitenkant van zichtbaar is mi helemaal niet uit. Overigens heb ik het liefst ook helemaal geen dikke buik, maarja, zonder dikke buik, geen baby moeten er iets voor over hebben !
nou ik moet gewoon nog even geduld hebben als ik het zo lees, dus dan gaan wat dat maar doen he! Nog een klein vraagje erbij, ik heb vandaag een beetje last van ongi buikpijn, dit is wel normaal toch?
Ja hoor, is normaal, er gebeurt al vanalles in je buik, dus je kunt wel wat buikpijn hebben. Het hoort er bij.