Hallo, Wie heeft er ook last van moeilijk in slaap kunnen komen. Ben wel heel moe, daar ligt het niet aan. Zintuigen lijken op scherp te staan, hoor, voel en ruik alles 10x zo sterk. Daarnaast is het in mijn buik een drukte en kan ik ook niet echt een goede houding vinden. Dan nog een paar keer plassen en als ik dan eindelijk in slaap val begint zoonlief een keer te huilen ofzo of manlief te snurken en dan begint het feest van voor af aan. Mmm, klaagzang, sorry, maar misschien heeft iemand tips?
En daarom slaap ik al een week of 8 op de bank Kan ik niet slapen, dan er weer uit, weer erin...klaar wakker...weer eruit....tv kijken en dan val ik vanzelf in slaap....erg vermoeiend die nachten
Hier nog een klaagzang. Heb ik ook, ik val soms pas om 2 uur in slaap om daarna weer om het uur te moeten plassen. Lig ik ook net in mijn lichtste slaap komt mijn vriend erbij ben ik weer wakker of komt de buurman thuis, hoor ik zijn deur, weer wakker! Ik heb mijn huis nog nooit zo vaak in het donker bekeken Dan maar weer wat melk warm maken of wat lezen..... Erg genoeg hou ik mijn vriend ook wakker met mijn gedraai en in en uit het bed. Hij is ook nog eens erg bezorgd, komt me weer achterna om te vragen of alles goed is enz. Ik kan nu overdag rusten maar hij moet werken en loopt er soms bij als een zombie... En dan straks nog een baby die nog geen ritme heeft...
oei, ik weet er helaas ook alles van en ik moet nog ongeveer 18 weken ik heb een zwangerschapsallergie, ik heb niesbuien 's nachts en bloedneuzen, en dan de normale kwaaltjes nog, vaak plassen, overal wakker van worden, snurkende man (is ook een kwaaltje hihi..) ik heb van de huisarts wat gekregen tegen de allergie maar het helpt niet echt, mag ook niks anders nu ik zwanger ben dus nog 4 maand niezen dan maar gelukkig kan ik 'smiddags nog wat bijslapen, ik werk 's ochtends, dat was al zo
Ik heb het ook.. ben heel moe, maar slaap slecht. Kan niet in slaap komen doordat mn hart soms overslaat en ik geen goede houding kan vinden. Slaap ik eindelijk word ik om de haverklap weer wakker omdat ik moet plassen... pfff...
hier ook geen tips ben hartstikke vermoeid,lig ik eindelijk op bed,begint daarbinnen iemand de schoolslag te doen ofzoooo! dan is de kleine wat rustig aan het worden,kan ik niet meer in slaap komen want dan heb ik opeens last van mijn rug dus andere houding aannemen,begint de kleine weer te schoppen daarbinnen pffppfffffff. dus tegen de tijd dat dat ook voorbij is dan zijn we al 2,5 uur ofzo verder. om ook nog midden in de nacht heel vaak rond een uur of 2 uur tot half 4 soms pppffffff druk te doen.
Okay! Jammer voor jullie, maar ik ben zo blij om te lezen dat ik niet de enige ben, sorry hoor! Inderdaad, snurkende man is ook een kwaaltje! En dan snurkt die van mij nog niet eens echt, maar toch....
Pff ik heb er ook last van, vreselijk! Lig echt uren wakker. En dan lig ik ein-de-lijk lekker, moet ik weer eruit om te plassen. En het ergste is, is dat mijn vriend serieus zodra hij gaat liggen binnen 2 seconden weg is. En daar lig ik dan..naar zijn gesnurk te luisteren. Ik begin nu echt een beetje op te worden hoor...Overdag bijslapen is er ook niet bij, omdat we nu midden in een verhuizing zitten. Hopelijk gaat het in het nieuwe huis beter!
Ook ik ben snachts veel wakker en kan dan de slaap niet vatten, maar in de avond rond half 9 val ik letterlijk om! Overdag komt het er niet van om te rusten, dus als ik lekker bij vriendlief lig op de bank in de avond, kriebelt hij me in slaap en pak ik toch nog even een uurtje of 2 slaap bij hem op schoot Als we naar bed gaan hebben we nog heerlijk de tijd om lekker wat weg te kletsen en fantaseren enzo... om dan opnieuw pogingen te doen om te gaan slapen. Het is niet veel extra, maar toch doet het me goed! Veel liefs