ff klagen: voorweeen!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door francis78, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Ik heb zin om even lekker te klagen dames! Zat ik gisteravond heerlijk onderuit op de bank, kreeg ik me toch een buikpijn!!:$
    Echt bovenin de buik en achter bij mijn rug, enorme harde buik!
    Het was van die golvende pijn, om de 2 min...
    Was even vergeten hoe dat voelde.....
    Ben in bad gekropen, maar knapte weinig op, dus lag ik om half 10 plat met een kruik. Uiteindelijk in slaap gevallen en nu vooral moe!
    Hoop dat ik er vandaag vrij van blijf, maargoed, het doet ook wel wat natuurlijk. Nog even volhouden!
    Zo, had gewoon zin om even lekker van me af te zeuren!;)

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nou vervelend hè. Ik hoop dat de vele buiken je bespaard blijven! Sterkte ermee :D

3. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    sterkte en erover klagen helpt wel he

hier ook last van lijnlijke buiken,maar ja nog even doorzetten he

gr gaby

4. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Dank damens!

Tja, ik klaag eigenlijk niet zo heel snel, maar soms is het wel even fijn ja. Toch handig, zo'n forum...
    Ach,is voor het goede doel, dus zo erg is het ook niet...:)

5. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.175
    4.324
    113
    Dag dames, ik ben bijna even ver als jullie. Maar ik heb dat nog niet ervaren en ben eigenlijk doodsbang voor voorweeen etc. Weet niet wat ik moet verwachten. Dit is mijn eerste zwangerschap en heb nog geen gesprek bij de VK gehad over de bevalling dus weet ook niet wat normaal is en wanneer ik wat moet voelen.

6. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    @ boordevol:

Bij mij voelt het als een trekkerige kramp die langzaam komt en weer wegzakt. Maar het kan wel even aanhouden. Tegelijk een enorm harde buik, alsof er iets naar beneden wordt gedrukt..
    Ze worden alleen niet erger en dat is het verschil met echte weeen. Bij mij zakt het vaak weer door warmte en rust, dat doen echte weeen trouwens niet.
    Het is niet eng ofzo, maar voelt vervelend. De voorweeen bevorderen de verweking en de indaling als het goed is.

Deel Deze Pagina