Hallo meiden, Heb net mijn 12 weken echo gehad goh wat was het kindje druk hahaha. Dat was erg leuk om te zien, Het was gewoon echt aan het jumpen hahahah. We zijn echt heel blij Ik heb over 7 weken de 20 weken heb er heel veel zin in we laten gelijk een dvdtje maken... Maar ik wil wel weten wat het wordt maar mijn vriend die wil het niet.. Hij wil dat het een verrasing blijft maar ik vind het wel leuk. Maar wat nu? ik heb nog wel heel veel tijd om samen te beslissen. maar ik denk dat hij stug blijft volhouden en ik ook kussies
Haha dat is lastig! Maar het is jouw buik! Jij draagt jullie kindje. Mag hij best eens wat terug doen en jou je zin geven
hoi ik ken het probleem hier was het andersom me man wilde het weten maar ik niet nu uiteindelijk wil het zelf toch ook nie weten dus hij heeft zich zelf bedacht misschien dat het bij jullie ook nog gebeurd zo niet gewoon goed bespreken en anders misschien met de vk afspreken dat ze het niet zegt maar opschrijft
Ja ik zou gewoon doen dat jij het wel te weten komt maar hij niet. Dan hebben jullie allebei jullie zin. En dan wel mondje dicht he Ik ben blij dat ik niet in deze positie zit, ik zou het er willen uitflappen hahaha
een vriendin van mij had precies hetzelfde en liet de vk het idd op een briefje schrijven zo wist zij alleen wat het geslacht was en hij niet. maar hij werd nieuwsgierig en bleef vragen wat het werd en toen heeft ze het uiteindelijk gezegd. dus tjah als hij het niet wilt weten en jij wel, moet niet zo een probleem zijn toch?
in het begin wou ik ook niet weten wat het zou worden, maar mijn man absoluut wel uiteindelijk ben ik van mening veranderd (niet omdat het moest van mijn man ofzo hoor!) maar ik denk dat het best kan dat één van beide partners het weet en de andere niet... alleen moet je je er wel bewust van zijn dat hij zich misschien zou kunnen verspreken...
Laat het door de verloskundige op een briefje schrijven voor jou. Hoeft je man het niet te weten toch? Ik zou wel zijn keuze respecteren en zorgen at hij jou keuze ook respecteerd!
Ik vind eigenlijk dat je het er wel allebei mee eens moet zijn om het te weten. Mijn vriend wilde het niet weten en ik wel, maar we hebben dus maar besloten om te wachten tot de bevalling. Naar mijn idee werkt het niet, dat de één het wel weet en de ander niet. Uiteindelijk zal je je toch een keer verspreken of bijvoorbeeld iets kopen wat duidelijk voor een jongen of meisje is. Ik vind het normaal dat je de keus van je partner kan/moet respecteren en dat gaat natuurlijk 2 kanten op, dat weet ik wel, maar uiteindelijk kom je er toch wel achter of jullie een zoon of dochter krijgen. Dus ik zou zeggen: wees geduldig
ik zou het ook op een briefje laten schrijven in jou situatie. Dan weet jij het wel en kan je lekker shoppen gelukkig maakt het mijn mannetje niet zo veel uit. Want ik sta te poppelen dat ik weet wat het wordt
ik begrijp je probleem wel, dat is nou juist zo leuk om samen te delen, maar ja, een middenweg tussen weten en niet weten is er niet, als jullie er niet uitkomen dan inderdaad maar op een briefje schrijven, wordt wel moeilijk als je samen gaat shoppen trouwens, jij weet dan al wat jullie zouden kunnen kopen en hij kijkt neutraal, hmmm, toch nog maar eens goed over praten?
Bij mijn tweede wilde mijn man het niet weten en ik wel. Ik heb toen lang mijn mond gehouden totdat de kleine meid was geboren. Ik vond het soms best moeilijk om het met niemand te kunnen delen. Nu willen we het allebei niet weten, het blijft een verrassing totdat het geboren is!
mijn vriendin had het zelfde en ze kreeg er halverwege de zwangerschap veel moeite mee. ik weet dat wij een jongentje krijgen en mijn man wilde ook graag weten wat het werd. ik ben blij dat ik het nu weet omdat ik me er dan een beeld bij kan vormen, en daar lekker over kan fantaseren enzo. waarom doen wat hij wil en niet wat jij wilt? jij bent tenslotte de drager van het kind, 24 uur per dag, 40 weken lang dus vind ik eigenlijk dat de moeders keus telt. en anders gaat ie maar even lekker op de gang staan terwijl je echoscopiste het jou verteld moeilijk voor je zeg, zulke meningsverschillen..