Gelukkig dat je de baby weer gevoeld heb. Ik herken die onzekerheid ook. Eergisteren was onze kleine zeer aanwezig en sterk. Gisteren amper wat gevoeld en een hele dag een beetje onrustig erover. Maar nu laat ze van zich voelen. Gelukkig is het toch normaal
ben bij de vk geweest t schijnt wel dat t aan t indalen is . maar heb wel de neiging om dadelijk weer te bellen heb nu ineens weer zon pijn . heb dat vanmorgen ook gezegt maar toen was t niet zo erg als nu . t lijkt alsof ik bond en bauw ben van onder kan niet meer fatsoenlijk lopen en heb lage rug en buik pijn . heb net me schoon moeder me dochter laten ophalen kan helemaal niks met dat arme kindje , ze is 2 dus vraagt veel aandacht
voel me ineens oook zwaar lullig tegen over me dochtertje dat ik ze zomaar ergens dump , ze is zoooo lief . voor ze ze op kwam halen trok ze mn trui op en zei zal even de baby eruit halen
ben een beetje van dezelfde termijn en herken die vervelende pijn wel een beetje... klap af en toe krom van de pijn! Net alsof iemand een schop in mijn kruis geeft (precies op het juiste plekje). Ik heb dit ook erg bij mijn eerste zwangerschap gehad, dus ik ga er maar weer vanuit dat dit indalen is... Bij mijn dochtertje heb ik ook een keer in dubio gestaan om te bellen nadat ik haar al een paar dagen veel minder voelde. (uiteindelijk bleek dat ze omgedraaid lag, dus met haar ruggetje naar mijn buik toe en aan je rug kant voel je de bewegingen minder) maar ik ben toen op mijn buik gaan liggen op bed... nou, dat is me niet in dank afgenomen na een paar minuten werd ik even flink terug gepakt!!! Wat ook altijd erg goed hielp (en nu ook weer) is een flinke warme kop thee op mijn buik zetten... daar gaan ze ook altijd lekker van schoppen!!! Hoop dat de ergste pijn weer weg trekt en de kleine nog even rustig blijft zitten. Hoe frustrerend ook.... is voor de kleine nog wel even beter om nog een paar weekjes te blijven zitten!
Meid voel je niet lullig, ik ken t gevoel ! Toen ik zover zwanger was als jij trok ik t vaak ook niet een dreumes, of ie nou druk was of niet.. ze willen aandacht ne verdienen die ook alleen als je ze even niets kunt bieden is t toch juist fijn dat jje ze onderbrengt bij opas en omas zodat ze t iig wel leuk hebben dan thuis zitten vervelen? Je kindje van 2 voelt zich heus niet gedumpt en heeft t vast erg naar der zin! Je zit in je laatste loodjes en heb je laatste tijd zware dingen gdn waardoor je pijn hebt? Maybe zegt je lichaam tegenn je dat je t ff rustig aan moet doen... Ik kon ook amper lopen, zitten, liggen niets! Maar zo nu en dan dreumes wegbrengen en zelf ff rusten, liggen, slapen hielp echt! Neem een lekker warme douche of bad en doe rustig aan! Je dochtertje heeft ook niets aan een mama die pijn heeft en niets kan. Denk aan jezelf en doe rustig aan, fijn dat je je beeb wel weer hebt gevoeld ppppffffiiieeuwww wat een opluchting he! Doordat ik telkens minder leven voelde ben ik ingeleid met 38+5 wk.. Als ze beginnen in te dalen of ongedaald zijn voel je idd steeds minder leven t word ook steeds krapper in mama der buik he Blijf positief denken en voel je niet lullig om de VK te bellen hoor, beter te vaak dan te weinig of te laat! daar zijn ze voor, ff hartje luisteren doet wonderen! Succes met de laatste loodjes en hopelijk ben je van alle pijn verlost als je je prachtige baby in je armen hebt!
had jij die pijn constant ?? ik wel namelijk kan al de hele dag niet vooruit . ik heb bij de eerste nergens last van gehad dus ik herken dit totaal niet
gister is ze jarig geweest maar heb niet zoveel hoeven doen heb wel hulp gehad , vandaag express niks gedaan en toch word de pijn erger, ga zo ff in bad . bij ons heeft de vk een mob voor buiten werk tijden en heb ze alvast een sms gestuurd wat ik voel en even in bad ga want als ik nu bel zegt ze toch dat ik in bad moet gaan liggen . dus doe ik dat eerst en kan ik daarna nog ff bellen
Nee, bij mij zijn het echt pijnscheuten die ongeveer vanaf mijn navel mijn clitoris inschieten:x als ik dan niet even ga zitten krijg ik er nog een paar... de pijn die het oplevert "siddert" ook nog wel even na! Ik heb wel al een paar dagen af en toe flinke pijnlijke krampen onderin mijn buik. Ga er maar vanuit dat het voorweeen zijn, mocht er iets meer regelmaat in komen test ik het bad wel even uit! En niet schuldig voelen naar je dochter, het is even niet anders Ik kan het op dit moment ook even niet altijd aan en dan heeft ze de afgelopen dagen ook nog is alleen maar woedeaanvalllen!!!! pffff.... gelukkig heeft mijn moeder de komende 2 maanden een dag in de week vrij genomen, kan zij even lekker tutten met dochter (ook leuk voor haar 1 op 1 aandacht!) en ik rommelen of bijkomen! Hoe gaat het nu met je?! Ik heb wel is gelezen dat bij een tweede zwangerschap je eerder en heftigere voorweeen kan hebben
t gaat . heb gister de vk nog even gesproken ze heeft me doorverwezen naar een bekken fysio. maar die zijn dus helaas met vak en bellen als t goed is ma terug
Ze vermoeden dus dat t je bekken zijn? Ja dat kan ook idd, ik zit al 3jr thuis vanwege de bekken Hoop voor je dat t toch je bekken niet zijn en zowel dat t na je bevalling over is... Gelukkig ben je al in je 35ste week en heb je niet lang meer te gaan, als is dat nu makkelijk gezeged voor mij en lijkt t voor jou juist hoe dichter bij t komt hoe langer t duurt. Sterkte en succes nog even! Wie weet helpt fysio je door de laatste weken heen, erg fijn iig!
ik heb soms ook flinke steken recht in mijn vagina, dan spring ik letterlijk omhoog, alsof er al een handje uitsteekt. ik herken dit allemaal niet, mijn dochter is met 34 weken geboren en is nooit ingedaald geweest.
gister is de vk geweest , weer zo veel buikpijn en harde buiken , ze heeft meteen ff gevoeld of ik daardoor ook ontsluiting had gekregen maar da was niet t geval . gelukkig aan de ene kant en aan de ander kant kan t me niks schelen als ie komt , maarjah do mag ik naar de bekken fysio iig