dekbedhoesje voor ....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Calimero, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hoi hoi

ikheb een vraagje ik heb vorige week een soort dekbedje gekocht speciaal voor in de kinderwagenbak
    maar.......... waar kan ik in godsnaam een dekbedovertrekje krijgen in die maat? het is namelijk 100 bij 60

iemand enig idee?

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Vraag het eens bij prenatal?

Maarre... volgens mij kan je beter een katoenen dekentje nemen. Dit wordt tegenwoordig meer aangeraden dan een dekbedje.

Gr Otje

3. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Misschien zelf maken?

4. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    ledikant maatje?

5. Miguel

Miguel Lid

30 okt 2006
    87
    0
    0
    Emmen
    Je kan toch overtrekjes voor een wiegje kopen? Die moet je hebben, zijn wel bij de Prenatal te koop.

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Is dat niet enorm groot voor in de kinderwagen? Volgens mij moet je hem dan drie keer dubbel slaan.

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    kijk eens in de zaken waar ze ook kinderwagens verkopen. Een babyplanet ofzo.

8. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik had een overtrekje gekocht in een wiegmaatje..

Dekbedje mag wel hoor in de kinderwagen, aangezien je altijd zicht hebt op je kindje als je ermee loopt. Wel regelmatig even controleren of je kindje het niet te warm heeft en niet te warm aankleden onder het dekbedje, luierpakje en mutsje volstaan prima een jasje hoeft echt niet...Mocht je je kindje in de huiskamer in de kinderwagenbak laten slapen, dan zou ik wel een katoenen dekentje adviseren. Het wordt heel snel warm in zo'n kleine ruimte en dan doet een dekbedje zeker meer kwaad dan goed...

Deel Deze Pagina