Hallo meiden Bedankt voor jullie support. Ik kom net uit het ziekenhuis en alles was goed. Gelukkig. Half uur aan ctg gelegen en ton nog een echo gehad om te kijken of alles ok is. En gelukkig dat was het allemaal. Die kleine beweegt nu minder omdat het ingedaald is en misschien dat het morgen weer drukker is. maar zodra ik weer minder leven voel moet ik wel gelijk terug komen. Merk echt dat die kleine rustiger is want normaal reageerd ze behoorlijk op echo apparaten en nu bleef ie lekker rustig liggen. Ben blij dat ik geweest ben. En helemaal dat alles goed is. Ze wisten ook te vertellen dat ie 2860 gram is en goed op schema ligt. en dat het lange benen krijgt hihi!! Horen we echt bij elke echo die we hebben gehad hihi. xxx
Nou, als het een meid gaat worden... dan wordt het een sexy meid hahaha Mannen vinden dat toch zo mooi, een vrouw met lange benen!!!
Nou, goed om te weten dat alles in orde is. Toch fijn dat ze het serieus hebben genomen en alles nu gecontroleerd is.
Nou fijn dat alles goed is. Enne mooi gewicht al voor 36 weken dus ze kan rustig met 37 weken komen toch . Silly
van mijn vorige zwangerschappen weet ik nog dat ik de kleine ook niet veel voelde bewegen de laatste weken. ik dacht dat dit normaal was omdat er bij de eerste zwangerschap niet veel op uit werd gedaan. bij de 2 de gaf ik aan dat ik haar iedere avond eventjes voelde. ik werd toen direct doorgestuurd voor een ctg. ik moest toen om de 2 dagen een ctg maken in het ziekenhuis. dit moest ik blijvendoen de laatste weken. met de kleine was alles wel goed hoor. ik heb dit nu weer aangegeven bij de vk, dat dit zo was in de eerste zwangerschappen, en ze drukte me op het hart dat het minder leven voelen een teken was om gelijk contact op te nemen. ze nemen dit zeer serieus. dus ik zou zeker even bellen, ook al hoeft het niets te betekenen, ze controleren je liever een keer extra.
oh ik lees nu pas dat je al ctg gehad hebt. gelukkig dat alles goed is. ik had niet alle paginas doorgelezen
Idd lekkere lange benen. Zal de vader ook erg leuk vinden al die jongens achter haar aan . Die houdt haar het liefst binnen tot haar 21ste hahah!!!! Die kleine beweegt gelukkig weer zoals vanouds. Wel iets minder dan voorheen maar heb er een fijn gevoel bij. Maarja dat is altijd achteraf hihi!!!