Voel eigenlijk vrij weinig wie nog meer??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mendiey, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mendiey

mendiey Actief lid

18 jan 2009
    158
    13
    18
    Moeilijk is dat he dat lange wachten..;)
    Gelukkig mag je misschien iets eerder!
    Wij mogen 19 Januari, vind dat al veelste lang dure hihi;)

Hebben jullie al meer klachtjes of nog steeds het zelfde?

2. mendiey

mendiey Actief lid

18 jan 2009
    158
    13
    18
    Erg he ik heb al 4 testen gedaan en nog steeds kan ik het niet geloven..:p Vraag mezelf soms af waar ik mee bezig ben als ik weer een vierde test doe haha

Wat leuk dat je ook zo ver bent als ons!
    Toevallig heb ik ook 19 Jan me eerste echo!!

Ook al mogen we eerder vind ik het nog lang duren haha erg he..!
    Trouwens gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!!!

3. Buddha30

Buddha30 Actief lid

14 okt 2010
    170
    0
    0
    leerkracht
    Almere
    Pfff 19 januari is er voordat je het weet!!!
    Ik moet nog tot 1 feb wachten...:(
    Maar goed, we wachten netjes af haha! Hier elke dag kleine prikjes in mn liezen (vooral links) en heb enorme dipjes rond een uur of 8. Gisteravond kon ik het einde van TvoH niet eens volhouden...voelde me helemaal beroerd van de slaap!
    (Ben normaal echt een nachtbraker en een doorhaler :D)

Maar spannend, die afspraken en echo's deze maand!

4. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Toen ik wist dat ik zwanger was super misselijk en mijn borsten deden PIJN!! NU 2 weken later heb ik gewoon nergens meer last van....af en toe een klein btje krampen in mijn onderbuik. Tis wel spannend zo he :-D Ik mag pas 10 feb weer een echo laten maken dus duurt nog 4 weken pfff. Ik denk er af en toe aan om een zwangerschapstest te doen.

5. Maissae

Maissae Lid

16 okt 2009
    42
    1
    0
    Hier ook nergens last van alleen gevoelige borsten, moet wat vaker plassen en verder zo nu en dan steekjes bij het schaambot en lies. Maar totaal niet misselijk ofzo. Oh en heb last van lichte obsipatie.

GEFELICITEERD IEDEREEN!:D

6. SvD

SvD Lid

10 jan 2011
    11
    0
    0
    Oisterwijk
    Hoi,

Allereerst voor iedereen die zwanger is, van harte gefeliciteerd!
    Ik ben nu 7 weken zwanger. Ik heb ook weinig klachten. Soms twijfel ik of ik wel zwanger ben. Dat maakt me wel onzeker.

Ik heb af en toe wat lichte (menstruatie)kramp in mijn onderbuik en lichte steken in mijn onderrug. En als ik snel op sta dan word ik even duizelig. Sinds de laatste dagen voel ik af en toe lichte steekjes in m'n borsten, maar ik zie nog weinig verandering. Verder eigenlijk geen klachten.

Wat ik wel merk is dat m'n spijkerbroek niet meer lekker zit. Ik ben voor m'n gevoel nog helemaal niet dikker geworden en m'n knoop kan prima dicht. Maar toch zit ie niet meer lekker...

A.s. vrijdag (15 jan) krijg ik m'n eerste echo. Ik ben benieuwd!
    Gelukkig zijn er meer vrouwen die weinig klachten hebben, dat stelt me wel gerust :)

7. aankomendemama

aankomendemama Actief lid

2 aug 2007
    421
    1
    0
    Ben benieuwd hoe het nu is met jullie symptomen???

Ik heb ook niet zo heel veel last. Wel enorme pijn in mijn tepels en last van mijn onderrug en als ik niet pp tijd eet last van een heel licht gevoel in mijn hoofd. Volgende week voor een echo!! Ben benieuwd en stik zenuwachtig!!!

8. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Hallo meiden,

Sinds gisteren weet ik dat we in verwachting zijn. En ook hier geen ''kwaaltjes'' wel een metaalsmaak in mijn mond sinds vandaag. Verder heeeeeel af en toe een zeurend gevoel in mijn buik. Maar meer eigenlijk niet. Zit wel onder de puisten (denk van de hormonen)

Probeer er niet te veel bij stil te staan maar dit topic stelt toch wel gerust ;)

9. Maissae

Maissae Lid

16 okt 2009
    42
    1
    0
    Nog steeds alleen gevoelige borsten en een moeilijke stoelgang. Verder niks nopes nada!

Wel irritant hoor kwaaltjesvrij zijn, het maakt me ontzettend onzeker soms. :x Niet om te zeuren ofzo, het is alleen zo onzeker.

10. mendiey

mendiey Actief lid

18 jan 2009
    158
    13
    18
    Hallo Meiden,

Hier ook nog steeds weinig symptomen,
    Vanmorgen voor het eerst misselijk geweest maar dat was al gauw weg..:)
    Voor de rest alleen nog gevoelige borsten.

Wij hebben vorige week al een echo gehad maar het was allemaal nog zo klein dat ze weinig kon zien. het zat wel op de goeie plek dus ben benieuwd..;) 26 Januari hebben we weer een echo spannend...!!:D

Succes meiden

11. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik voel ook helemaal niets, heb soms even wat steekjes en mijn borsten en baarmoeder maar verder niets.
    Ik mag pas 8 febr naar de vk en die week daarna krijg ik pas mijn echo :9 dus ik moet echt nog heel lang wachten :(

12. mendiey

mendiey Actief lid

18 jan 2009
    158
    13
    18

Ja precies die kwaaltjes heb ik ook..
    Misschien moeten we maar blij zijn met de kleine kwaaltjes die we hebben;)
    En het kan natuurlijk altijd nog komen..

8 Feb ja voor je gevoel duurt dat echt nog lang ja..!
    Succes met wachten!!:) voor je het weet is het zover denk ik maar altijd..;)

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ik voelde pas met 6 weken wat! had alleen wat gevoelige borsten

14. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ja en dan krijg ik die week daarna pas,mijn echo, ik vroeg vanmiddag of het niet in de zelfde week kon maar dat kon niet ze doen pas een echo als je 10 wk bent bij deze vk

15. Zomerjurk

Zomerjurk Actief lid

20 mei 2008
    261
    0
    0
    Ligt het nou aan mij of zijn die echo's bij jullie heel vroeg? Hier is keus uit twee verloskundigen, de een doet al echo bij 8/9 weken, de ander bij 12. Ik heb de eerste zwangerschap gekozen voor de vlos met vroege echo. Maar ga nu voor de ander, aangezien ik de begeleiding van de bevalling niet prettig vond. Dus ik zal nog wel even moeten wachten. Maar zie ik het goed dat echo's heel vroeg zijn?

16. aankomendemama

aankomendemama Actief lid

2 aug 2007
    421
    1
    0
    DE meeste met een vroege echo hebben een medische indicatie voor een vroege echo, kan zijn miskramen, bbz, etc. Helaas behoor ik hier ook toe.

17. liebrando

liebrando Niet meer actief

Nog gefeliciteerd meid ga heerlijk genieten! Bij me beide jongens voelde ik ook niks, was zo blij toen ik het voelde schoppen.......

Bij me kleine meid dacht ik goh weer zo zwangerschap met geen kwaaltjes, ik heb het geweten ik werd zo misselijk dat ik alleen maar afviel tot 18 weken. Was een week voor me nod al wat misselijk waardoor ik ook wist dat het raak was, maar het was heel licht, maar met 7 weken barste het bleghhhh.....dus geniet maar lekker van nog geen kwaaltjes want als je zo misselijk bent wens je al heel gauw dat het eens ophoudt!

Deel Deze Pagina