Ik ben benieuwd wie deze app nog meer gebruikt. Moet zeggen vind het o wijs handig. Je kunt precies je beginnende menstruatie ingeven en na aanleiding daarvan geeft hij aan wat je cyclus is en ook wanneer je dan je eisprong heb en wanneer je aankomende nod weer zou zijn en wanneer je dus weer kunt testen. Je kan ingeven wanneer je intiem bent geweest en wat je symptomen zijn. Het is erg uitgebreid. En stel je hebt een onregelmatige cyclus dan slaat ie dat op en zal dan ook een berekening maken van wanneer je je eisprong hwbt.
Ik ben inmiddels aan m'n tweede app bezig, voor m'n zwangerschap was de eerste helemaal can de rel Had ineens een hele lange gemiddelde cyclus... Ik vind het ook erg handig, maar je kan je natuurlijk niet vastpinnen op de voorspelling, maar het is vaak een goede schatting!
ik heb de app ook gebruikt, maar het blijft een app waar je je niet op kan vastpinnen. Als je lijf wat eigenwijs is kan de eisprong zomaar 1,2 dagen later zijn Als leidraad is het handig maar ik zou mij er niet op vast pinnen
Ik ben nog steeds opzoek naar een app.. Had er een gedownload maar die vond ik niet prettig.. Ik ga deze eens proberen!
Ik gebruik hem ook, een jaar nu ongeveer, heel fijn! Hij geeft bij mij best een goede inschatting. Natuurlijk het blijft een inschatting maar als je het een poosje gebruikt weet je bv hoe lang je gemiddelde cyclus is, wanneer je ongeveer ongesteld moet worden ( hij zit er hier max 2 dagen naast ) je kunt achteraf zien wanneer je intiem bent geweest enz. Je symptomen bijhouden, notities maken. Ik vind hem super fijn!
Ik gebruik deze app nu driekwart jaar, vind het een hele overzichtelijke app. Toen we bezig waren voor ons eerste kindje heb ik het als leidraad gebruikt om te kijken in welk deel van de maand ik zat.
Ik gebruik er 2 mama app, die is heel uitgebreid kan je van alles in noteren en op zoeken. En Mijn kalender voor mijn cyclus, daarnaast gebruik ik gewoon ovulatietesten. Dat kwam deze maand goed uit, volgens mijn app had ik afgelopen week mijn ei sprong. maar ongeveer 2 weken terug voelde ik een zeurende pijn in mijn onderbuik, was dus mijn ei ! Veel eerder dus ..
Ik gebruik die App ook, nu dik een jaar denk ik. Niet om zwanger te worden, maar meer als leidraad. Mijn partner is gesteriliseerd en ik slik al anderhalf jaar geen pil meer (medische redenen). Gelukkig een redelijk stabiele cyclus, maar hij hanteert en corrigeert wel de gemiddelden. Dus bij een uitschieter dan wordt het gemiddelde gecorrigeerd en daardoor dus ook je vruchtbare dagen etc aangepast.
Ja ik pin me ook niet te vast op de eisprong want dat kab verschillen maar vind het wel heel handig dat je op die manier precies je cyclus bij kunt houden. Een klik op de knop en je kunt kiezen voor menstruatie. En nu staat er dus dat ik over 12 dagen zou ik dus kunnen testen of menstruatie krijgen ik denk dat ik het op die manier ooo beter kan laten om te Vroeg te Testen haha....