Hallo allemaal, Het is bekend dat je tijdens je zwangerschap heel intens, heftig of vreemd kan dromen. Ik lees hier en daar wel eens op dit forum waar iemand over gedroomd heeft, en vaak zijn dit best grappige dromen. Vandaar mijn nieuwsgierigheid.....waar dromen jullie over?? Buiten soms heftige enge dromen waarin ik droom dat het mis gaat, heb ik al de meest gekke dingen gedroomd. Zelfs dat ik wakker werd en ik bevallen bleek te zijn zonder dat ik er zelf ook maar iets van gemerkt had. Ik nam het mijn vriend zelfs nog kwalijk dat hij me niet wakker had gemaakt, omdat ik die bijzondere gebeurtenis eigenlijk wel mee had willen maken hihi Groetjes Noralien
Ik droom op het moment de meest heftige vreselijke dingen over miskramen, vroeggeboortes, aliens in mn buik en nog meer van dat soort ongein!!!
ohhh, dat zijn niet meteen de meest leuke dromen Maar ik herken het wel, enge dromen hebben. Maar tussendoor ook af en toe grappige dingen dromen hoor.....moet wel in evenwicht blijven
ik droom al 4 nachten op rij over Snickers!!!!!! laatste keer droomde ik dat er een bord met Snickers in de frigo lag. Toen ik opstond en in de keuken kwam ben ik recht naar de frigo gelopen maar helaas geen Snickers te vinden hihihihi
Hhahaha wat een leuk onderwerp. Ik droomde een tijdje geleden dat ik bevallen was van een tweeling,twee jongens met de grootte van baby's van een maand of 3.Het ergste was dat maar 1 kind een naam had en die andere kreeg pas na 2 dagen een naam Werd toen gelukkig wakker,maar heb me de hele dag ellendig gevoeld Liefs Wendy
Ik weet niet wat ik droom, maar sinds een week of 2 zegt mijn vriend wel steeds vaker dat ik praat in mijn slaap... Hihi... Waar ik over droom geen idee, dat kan mijn vriend er ook niet uithalen omdat hij het bijna niet kan verstaan wat ik dan probeer te vertellen haha! Gr. Miranda
nou ik heb een maandje geleden ongeveer gedroomd dat ik bevallen was van een.....vogeltje . Was echt heel raar, was zo teleurgesteld dat er een vogeltje uitkwam in plaats van een baby! We moesten er naderhand wel erg om lachen Gr. Brennie
haha dat is erg grappig! Ik heb eigenlijk maar een paar keer echt over bevallen enzo gedroomt. Ik droom voornamelijk over water, duiken, zemmen alles met water.
ik droom altijd al heel veel en heftig. op het moment is het nog niet erger geworden ofzo heb 1 keer gedroomd dat ik bevallen was, maar had er niets van gemerkt. en het kindje was zo klein dat het door de kraamhulp in een doosje op de verwarming werd gelegd. maar het was allemaal heel normaal in die droom.
In het begin van de zwangerschap heb ik 1 maal iets gedroomt wat over ons kindje ging, namelijk dat er iemand met een mes achter mij aanzat die ons kindje uit mijn buik wou snijden Voor de rest zal ik heus wel gedroomd hebben, maar weet er niks van. Ze zeggen vaak dat dromen je ook voorbereiden op de bevalling en moederschap.. Nou blijkbaar ben ik er al lang klaar voor, want ik droom niet! Of ik verwerk mijn angsten overdag, heb dan altijd van die gekke gedachten.. Hoef ik snachts niet meer. Groetjes Kalush
Wij moeten voor de kleine straks de zolder eens flink opruimen zodat we 1 kamer op de 1e verdieping leeg kunnen maken. Nu droomde ik vannacht dat we opeens NOG een kamer hadden op de 1e die vrijwel leeg stond, het was ook nog eens een hele grote kamer met veel ramen. Ik zeg dus tegen mijn man van; waarom gebruiken we niet die kamer voor de baby, hoeven we niet zo moeilijk te doen (moeten oa een heel grote en volle boekenkast verplaatsen naar zolder....). Zegt ie dat hij het onzin vind om de baby zo'n grote kamer te geven. Nou ik begreep er in mijn droom dus echt helemaal niets van, en toen ik wakker werd was ik nog een beetje in de war. Waarom deed ie nou zo moeilijk?? daarna werd ik een beetje teleurgesteld omdat ik besefte dat we helemaal niet nog een kamer hebben, en dat we dus echt binnenkort aan de slag moeten......
Ik droom al zolang ik weet dat ik 1e kerstdag ben uitgerkend dat de mensen pas de baby mogen zien als ze alle kerstspullen hebben opgeruimd. Ik heb me dan gewoon opgesloten op onze slaapkamer en doe hem pas open als alles opgeruimd is dus het word hier geen boom denk ik zal me wel wat meer rust geven. Als ik hem wel zet heb ik met mijn zusje afgesproken dat als we naar het ziekenhuis gaan dat zei dan direct de kerstspullen gaat verwijderen dus we zullen zien
Ik droom altijd al veel maar nu nog meer, de meest rare droom had ik een paar nachten geleden, ik droomde dat mijn moeder voor mij ging bevallen, ik zat naast haar op bed te kijken hoe mijn kindje ter wereld kwam. Het was een meisje, en ik kreeg haar niet zo maar mee, moest de hele dag achter mijn moeder aan om te vertellen dat ze wel van mij was!!! Het moet niet gekker worden!!!!!
Volgens mijn mannetje slaap ik veel onrustiger sinds ik zwanger ben. Ik heb m van de week zelfs gehoekt Hij heeft er nu nog last van!!! Normaal droom ik al raar, maar van de week ben ik in een droom iemand te lijf gegaan met een knuppel. Omdat hij mij en de foetus in gevaar had gebracht, door met eem machinegeweer in het rond te schieten! [-X Nix mis met mijn moederinstinct geloof ik HAHAHAHAHA Verder schijn ik ook meer te praten in mijn slaap De arme schat heeft wat te verduren, moet nog 7 maanden
ik droom steeds over mijn jeugd, ik zie mezelf dan met mensen die ik jaren niet gezien heb, de basisschool, met zwemmen etc... Wel loop ik steeds met een maxi cosi onder mijn arm
ik droom niet of ik weet het toch niet meer nadien! Ik slaap rustiger dan voor de zwangerschap! Vroeger was ik bezig met zwanger woden, maar nu ik dat ben ben ik veel rustiger! Ik denk dat ik in die 15 maanden van proberen genoeg gedroomd heb!!! hehe