HELP!! Bruinverlies.....?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 16 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hallo allemaal,

    Mijn NOD is 19/10, gisteren had ik een beetje bruinverlies wat kan dit zijn? Ik voel nu dat ik buikkrampen krijg en een trekkerig gevoel in de buurt van mijn navel, kan dit een aankomende menstruatie zijn? Vreemd, want als ik ongesteld moet worden dan heb ik pas op de dag zelf een beetje buikpijn en een beetje bruinverlies... :(:

    Wat kan dit zijn mensen... :eek:
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Het kan inderdaad het begin van je menstruatie zijn, hij kan eerder beginnen natuurlijk.
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik denk ook je ongi helaas.

    Bij mijn vorige menstruatie had ik bijna een week bruinverlies voor mijn ongi.

    groetjes
     
  4. Niet meer actief

    Kan het niet een innestelingsbloeding zijn? Want mijn ovulatie was op 5/10, en ze zeggen dat ongeveer 8 tot 10 dagen je een innestelingsbloeding kunt krijgen toch?

    :D

    Ik heb nu vandaag helemaal geen bruinverlies.... :rolleyes:

    Las het volgende op een site:

    Enig bloedverlies en kramp: Als je zwanger bent, kan het voorkomen dat je wat licht roze bloed afscheidt op het moment dat de embryo zich nestelt in de wand van de baarmoeder. Dit gebeurt 8-10 dagen na de ovulatie, dus iets eerder dan je menstruatie. Je kan dit bloedverlies onderscheiden van een normale menstruatie doordat het iets eerder plaatsvindt, heel gering en rozig is (niet rood en hevig als een gewone ongesteldheid) en niet het patroon volgt (licht bloedverlies, hevig en weer licht). Kramp kan ook heel normaal zijn vroeg in de zwangerschap. Totdat de baarmoeder zijn positie in het midden aanneemt en beter ondersteund wordt door het bekken in het tweede trimester, is het normaal om menstruatie-achtige krampen te voelen. Samentrekkingen van de baarmoeder komen regelmatig voor, en verergeren bij inspanning, orgasmen en veranderingen van houding.
     
  5. sproetje

    sproetje Lid

    12 okt 2005
    14
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nadia,
    Ik heb precies hetzelfde als jou. Ook mijn NOD op/ rond de 19-de en ook bruinverlies.
    Zelf is mijn hoop al een beetje gezakt want heb zelf ook zo'n idee dat het weer niet gelukt is deze maand. Maar het heeft nu absoluut niet hetzelfde verloop als anders. Wel licht roze/bruinig bloedverlies maar ik voel me raar zit helemaal niet lekker in mijn vel, alles valt uit mijn handen..... maar ons lichaam kan ons natuurlijk ook gigantisch in de maling nemen. Zou niet de eerste keer zijn.
    En we kunnen weer niet meer doen dan afwachten zoals elke cyclus.

    Groetjes Sproetje
     
  6. Niet meer actief

    Nou dan hebben we precies hetzelfde sproetje, want ik lees echt ongelofelijk veel verhalen van mensen die hetzelfde als ons hebben. Bruinverlies hoeft per definitie niet altijd te betekenen dat de ongesteldheid doorbreekt... het kan ook een innestelingsbloeding betekenen. Ik voel me de laatste tijd ook heel anders, stemmingsveranderingen, moe, veel honger, pijn in mijn rug en gezwollen borsten. Dus gewoon hoop houden meid ik ben echt heel erg benieuwd voor ons beiden. Ik heb nu overigens geen bruinverlies meer misschien komt het nog misschien niet!!! Duimen dat we niet ongesteld worden volgende week.... :)
     
  7. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Nadia het is wel dat je zegt 8 tot 10 dagen, je bent nu wel op dag 11. Ik duim voor je, maar omdat je zo dicht voor je ongi bent denk ik dat dat het is, maar ik zal voor je duimen.
     
  8. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ook is bruin niet licht roze ;)
     
  9. Niet meer actief

    Je hebt wel gelijk hoor Muppie, maar ik heb veel verhalen gelezen bij wie het ook op dag 14 en 15 is voorgekomen vandaar.... :D

    Maar je hebt gelijk ik houd ook zeker ook rekening met een ongesteldheid hoor... :eek:
     
  10. Niet meer actief

    Daar heb je ook gelijk in maar, het kan roze zijn maar ook lichtbruin dat is heel verschillend bij vrouwen....dus you never know... :)
     
  11. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik duim toch voor je hoor! :D
     
  12. Niet meer actief

    Dat is erg aardig van je Natasja, ik hoop het voor iedereen niet alleen voor mezelf... :)
     
  13. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihihihi ja heb ik ook!!
     
  14. Niet meer actief

    Wanneer is je NOD Natasja?
     
  15. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    29 oktober.
     
  16. Niet meer actief

    Spannend, voel je al gekke dingen of niet?
     
  17. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihi nee hoor, heb gister of eergister mijn eisprong gehad, afgaande op mijn ovulatie testen.
     
  18. anja

    anja Actief lid

    10 okt 2005
    104
    0
    0
    dag nadia,

    Waarschijnlijk het je mijn verhaal ook al gelezen. Ik hoop voor jou dat het zo ver is. Laat iets weten he meisje!!!
     
  19. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    21 okt 2005
    2.151
    401
    83
    Ook ik had vandaag ongesteld moeten worden maar donderdag de eerste tekenen van een naderende ongesteldheid, bruin slijmverlies, buikkrampen (normaal NOOIT last van). Vandaag weer een beetje bruin slijm EN gevoelige borsten...
    Ik heb in juni een miskraam gehad en durf eigenlijk niet te testen of het nu weer raak is. Zit nu heel erg te dubben of ik morgen toch een test ga kopen...
     

Deel Deze Pagina