Waar is mijn oude figuur na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door bramtim, 18 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Hoi dames,

de titel van de topic zegt het al: ik krijg mijn kilootjes er niet meer af na de miskraam. Ik baal er heel erg van want ik vind het net een maatje teveel. Als ik dan ook ooit nog zwanger wordt komen die kilos er ook nog bij.
    Het is niet dramatisch veel maar ik zie wel dat het ander vet is als anders.

Hebben jullie daar ook last van gehad na de miskraam?

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik was er alle drie de keren nog niet van gegroeid, bij mij komt d egroei pas na 3 mnd ongeveer.
    Dus mijn figuur is pas tijdens en na een zwangerschap met bevalling verandert.

3. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    ik moet zeggen dat ik er ook last van heb. Na mijn curretage voig jaar mrt heb ik ook een striem op mijn buik hadik voorheen niet. ik raak dat ook niet meer kwijt. Ik zwem sinds een aantal maanden 1 x in de week en dat doet me goed, daarnaast zit ik er over te dneken om toch maar weer te beginnen met fitnessen, zodat de kilo's er af gaan. Ik ben namelijk ook bang als ik dadelijk weer zwanger ben dat de kilo's er aan gaan vliegen en ik ze er niet meer afkrijg. Maar ja ik durf niet zo goed te gaan sporten want dan val ik af en dan zul je zien dat mijn hele cyclus van slag raakt. Dus ik vind het moeilijk.

xxx joyce succes

4. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Na mijn 2e miskraam heb ik ook kilo's vastgehouden die ik er bijna niet meer af kreeg. Bij mij bleek het de schildklier te zijn die niet voldoende functioneerde. Dat was de oorzaak van de herhaalde mk en van het gewicht wat er niet meer af wilde. Misschien goed om ff in de gaten te houden bij jezelf...?

5. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    mijn schildklierfunctie is nagekeken en die is goed dus daar ligt het bij mij in ieder geval niet aan.

xxx Joyce

6. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Op zich ben ik blij dat ik dit lees. Ik ben ook aangekomen. Ik ben 2 april gecurreteerd en de kilo's gaan er bij mij ook niet af. Wij zijn in Januarie op vakantie geweest naar het warme weer en toen het vorige week hier mooi weer was paste de kleding die ik in jan. had aan gehad niet meer. Niet te geloven toch? Maar ik ben dus niet de enigste.

7. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Fijn ik dacht echt al dat ik de enige was. Het is gewoon heel jammer want ik voel me heel onzeker over mijn lijf nu dus het klussen is voor mij ook niet meer zo superleuk nu.
    Ik hoop op een wonder en durt inderdaad ook niet te gaan sporten of lijnen of whatever want ik ben bang dat ik dadelijk weer teveel van mijn lijf ga vragen

8. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    He meissie, hoe gaat het verder met je.

Ik ben het afgelopen jaar bij elke zwangerschap plusmines 2 kg aangekomen dus 6 in totaal. Ook omdat ik gestopt was met roken dacht ik dat het daardoor kwam. Nu rook ik weer en ik kan eindelijk mijn ene broek weer die een half jaar in de kast heeft gelegen. ;)

Het hele jaar wilde het er ook niet af.

9. ciel

ciel Nieuw lid

23 mei 2008
    2
    0
    0
    Hallo! ik wil even reageren op je vraag!
    Ik heb ook een miskraam gehad en was hier echt kapot van maar 1,5 week later was ik wederom zwanger!Ze zeiden in het ziekenhuis dat dat niet zo vaak voorkomt, zo snel achter elkaar.
    Het is wel echt onzin dat dit eitje van slechtere kwaliteit zou zijn..nog even en ik ga bevallen van dit kindje en het ziet er allemaal gezond uit!
    Ik wil iedereen hier op deze pagina hééééél veel succes wensen! Dikke zoen :D

10. ellensunshine

18 mrt 2008
    37
    0
    0
    Hallo,

ik ben echt erg blij met je topic, want ik dacht echt dat ik het me verbeeldde. Ook bij zijn er toch wel een kilo of 4 aangekomen die ik er met de beste wil van de wereld niet meer af kreeg. Heel vreemd allemaal. Terwijl ik toch maar 7 weken zwanger was! Zou dat dan toch iets met hormonen te maken hebben? Vervelend is het wel!

x Ellen

Deel Deze Pagina