Hallo Ik heb een vraagje. Ik heb seks gehad met mijn vriend zonder condoom te gebruiken en ik slik ook de pil niet. Maar nu heb ik al een tijdje last van misselijkheid, vermoeidheid, gevoeliger borsten, buikpijn en stemmings wisselingen. Maar ik ben wel gewoon ongesteld geworden, het was niet op het zelfde tijdstip als normaal. Ik heb gehoord dat je dan toch wel zwanger kan zijn. Klopt dit? Ik zit er best wel mee, want het gaat ook niet zo goed met de relatie tussen mij en me vriend.
Tja, er zijn meer redenen dan ongesteldheid alleen waardoor je bloed kan verliezen (innestellen van de vrucht bijvoorbeeld). Even langs de drogist en een test halen, dan weet je in ieder geval of je wel of niet zwanger bent.
Volgens mij is je bloedverlies als je zwanger bent wel heel anders dan wanneer je ongesteld bent. Dus ik weet niet of dit wel gewoon hetzelfde is, anders zou ik denken dat je niet zwanger bent. Maar ik zou als ik jou was gewoon een testje doen, dan weet je het iig!
Zwangerschapkwaaltjes, maar toch ongi en negatief test Wie heeft dit ook meegemaakt en wat houdt dit in?
Ik heb het niet meegemaakt oemm. Wat je kunt doen is je bloed laten afnemen bij de ha, dan weet je meer. Maar als ik zo je verhaal hoor, dan denk ik dat je niet zwanger bent... Soms kan je namelijk zo graag willen (of er juist heel bang voor zijn) dat je lichaam je van alles gaat laten geloven.
en als je bijvoorbeeld net met de pil gestopt bent kan je lichaam je behoorlijk in de zeik nemen voor de 1 een testje doen dan heb je zekerheid en voor de ander als je echt denkt zwanger tezijn een bloedtestje vragen bij de huisarts
ik zou ten eerste een test halen die kan uitwijzen of je wel of niet zwanger bent, want ja het kan idd, ongesteld zijn en zwanger... ben je niet zwanger, dan als de donder naar de apotheek om de pil te halen en anders je broek aanhouden of condooms gebruiken als je nog niet zwanger wilt worden
Heeei Ik heb nu net een test gehaald en ga hem zo uitvoeren. Of is het beter om in de ochtend te doen? Want dat hoor je vaker.
Beste is met ochtendurine, maar als je overtijd ben kan je de test elk moment van de dag doen. Dus ja, ik weet niet wat je het beste kan doen. Ik zou even wachten tot morgenochend... als je het kan volhouden om te wachten. Want ik kon dat nooit..haha..
Okee dank je wel, ik weet ook niet of ik kan wachten maar in de test staat dat het niet uitmaakt( ik heb net even de bijsluiter gelezen) Dus denk dat ik het zo maar even ga doen. Vind het best wel heel erg spannend.
Ik heb de test smorgens en smiddag gedaan (1 dag voor mijn NOD) en die van smiddags was zelfs duidelijker! Dus gewoon testen en dan weet je meer! Laat je het ons weten?
Met de testen van tegenwoordig maakt het idd niet uit of het met ochtendurine is. Ik zou dus gewoon nu het testje doen, liever dan nog in spanning te zitten tot morgenochtend!
ik ben bij daan door de pil zwanger geworden heb 2 menstruaties gehad voordat ik erachter kwam. Ik weet niet hoever de panning er al is bij jullie maar de pil is wel een aanrader in principe
Ik heb vanochtend de test gedaan. En er komt een duidelijke blauwe streep. Durf het niet te geloven dat het waar is.
Ik heb de test van het kruidvat gedaan, er komt een blauwe streep in het ovale venster, maar dat komt er altijd heb ik gelezen. Maar er komt ook een streep in het vierkante vakje( die bedoelde ik)