welke cyclus moet ik nu berekenen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Maria0, 7 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Hallo Dames

het is hier echt een apart verhaal pff
    ik heb een cyclus van 24 gehad vorge ronde
    ik moest dus officeel 24 juni me menstruatie krijgen , en die kwam niet ik heb verschillende testen gedaan tot gisteren
    gisteren was die ineens positief dat is dus bij 13 dagen overtijd

ik snap er dus niet veel van ik heb telkens testen gedaan ben begonnen vanaf 24 juni dus eigelijk me nod dag maar telkens negatief en gisteren dus ineens positief
    ik weet dus niet of ik nu dus wel een cyclus van 24 moet aan houden of een cyclus van wat ik er voor had dus 30
    want dan kan ik ook een berekening doen hoelang ik zwanger zal zijn

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen wat ik weet het even niet meer
    Liefs -xx-

2. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Volgens mij moet je altijd de langste cyclus aanhouden, in jou geval dus 30 dagen, dit hebben ze mij altijd gezegd omdat ik na mijn MA van vorig jaar ook een verschrikkelijk ontregelde cyclus had...!!!

Gefeliciteerd met je zwangerschap :D geniet ervan!!!

Liefs Nelleke

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Wat is de gemiddelde duur van je cyclus? Ik denk dat je cyclus dan niet 24 dagen is geweest de laatste keer, want 13 dagen overtijd pas positief testen kan bijna niet. Was het streepje licht? Ik zou zeker uitgaan van ongeveer 31 dagen dan moet je wel redelijk goed zitten. Verder maakt het niet zoveel uit voor de vk hoor. Ze vragen aan je wanneer je laatste menstruatie was en hoelang je cyclus normaal duurt. Dan maken ze op basis daarvan een afspraak met je.

4. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    nee de test was niet licht maar heel donker, zal maar direckt even bellen dan

Liefs

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Het beste is om van het gemiddelde uit te gaan. Verder maakt het niet zoveel uit, komen ze bij je eerste echo wel achter hoever je precies bent.:)

Deel Deze Pagina