ik voelde het ook bij ong 16 weken. denk zelfs dat het bij 14 weken was. ik ben niet mager ben gezet en heb de placenta voor liggen dus dat maakt ook niet zoveel uit hoor. volgens mij gaat het er alleen maar om dat je partner het met een placenta voor wat later voelt! die van mij voelde het met 22 weken voor het eerst en voelt het nu alle dagen en voelt het dan ook heel duidelijk haha, dus meid ik denk echt dat het je beebje is
Ik denk niet dat je kunt zeggen dat het met 10 weken niet zou kunnen.. Bij iedereen is het verschillend..Ik voelde ons 2e kereltje al met 11 weken. Waarom zou dit niet kunnen bij een eerste zwangerschap met 10 weken? Er staat nergens dat het NIET kan... Ik zal er dus ook niet raar van staan te kijken als iemand mij dit zal vertellen hoor ... Mijn verloskundige zei altijd dat het zeker wel kon....
Wow, met 10 weken je kindje al voelen? Dat is wel super vroeg volgens mij! Ik weet niet of dat kan, maar ja het enige wat ik met zekerheid kan zeggen is dat je dan echt heel veel geluk hebt dat je er al zo vroeg van mag genieten!
hoe vroeg je het ook voelt, aan je bouw ligt het niet helemaal. je voelt je beebje immers doordat je bm door zijn bewegingen tegen je organen aankomt en daar zit nog geen vet. (zo heb ik het me laten uitleggen door mijn vlos) ik heb maat 46/48 en voelde mijn zoontje (eerste kind, placenta achterzijde) voor het eerst met precies 14 weken. geloofde eerst niet dat hij het al was, maar was volgens de vlos toch echt zo en later werden de bewegingen ook sterker.