Ik heb sinds het weekend veel pijn in mijn lies en bil, met uitstraling naar mijn been. Vooral met lopen en bewegen. Als ik maar goed rechop zit en stil blijf zitten gaat het wel, maar zodra ik in beweging kom, heb ik direct veel last. Iemand die dit herkent en een idee heeft waar dit vandaan komt? Of goede tips?
waarschijnlijk bandenpijn? Ik heb er ook met vlagen heel veel last van en het komt door het groeien van de buik.
Het is of bandenpijn of last van de bekken maar dan zou je ook wat last van je onderrug moeten hebben.. Bijtwijfel ga even langs de huisarts, ik heb zelf ook last van onderrug met uitstraling naar bil, achterkant bovenbeen en knieholte aan de linkerkant en ik krijg nu fysio om erger te voorkomen.... Succes!
ja even de fysio en ha bellen, heb zelf vanaf week 12 last van onderrug/heupen/lies komt door de zwangerschap want alles is wat weker ook heb ik nog een uk rond kruipen van een dik jaar dus moet nog veel tillen heb veel tips gekregen van de fysio en kan nu met de pijn omgaan
Ik heb het ook maar ben dan ook een paar weekjes verder zwanger hihi. Ik heb het sinds een dikke week. Het heeft denk ik te maken met bandenpijn etc. Anders even navragen bij de dokter of fysio