wie ook al snel/vroeg een buikje?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sjorsjette, 18 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden,

De positieve test hebben we nog maar een paar dagen... het idee dat we zwanger zijn al iets langer ivm gevoeliege borsten en paar andere dingen... maar krijg al een buikje :$:(

Wie heeft dat nogmeer zo snel al??

Ben niet zo lang en heb gewoon maat 38/M maar krijg bepaalde blousjes al niet meer netjes dicht en met strakke truitjes al klein bolletje.
    Broeken gaan wel maar plet me buik dan al wel beetje...

Vind zo snel!!

Sjors

2. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    hee sjorsjette hier oook hoor had ook wel snel een buikje waardoor me broek niet dicht past

3. Melanne

Melanne Actief lid

16 apr 2007
    371
    0
    0
    En ik ook! Maar volgens mij zijn dat echt opgezette darmen

4. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @NookY hmmmzz oke... en is het gebleven of zwakte het weer effies af?

@Melanne... zou best kunnen darmenbuikje... jij bent 4 weekjes en nog wat zie ik... Ow lekker aso ikke... gefeliciteerd!!!

Mijn buurjongen/man en zijn vriendin waar wij goed mee om gaan kwamen vandaag ali spontani een bakkie doen... en ik liep in een strakke koljurk-trui achtig ding op maillot en tja dan zie je dat ''buikje'' wat ik bedoel zeg maar... en je raad het al... alle twee vroegen ze in koor... of nou ja zeiden ze; Jullie zijn zwanger!!!! :$:( sta je effe paf!

5. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hi Meid,

hier ook een hele snelle dikke buik. Bij beide zwangerschappen. Geen nood, rond de 4/5 maanden is je buik gelijk aan andere zwangeren van dezelfde tijd. Het groeit niet de hele zwangerschap heel hard hoor. Blijf wel lekker smeren, want de jeuk is verschrikkelijk!!

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Nee mijn buik is nog hetzelfde, alleen mijn borsten zijn al groter haha :p Ben benieuwd wanneer ik iets aan mijn buik ga merken.

7. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hmmmzz oke.. ja moet nog ff smeersel kopen.. heb een kleurtje dus wil ook geen lelijke strieme...

8. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    kijk maar bij me foto's op me profiel met 6 weekjes en verschil met 8weken.... pff en word wel minder als ik gepoept heb behalve de laatste dagen

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    sjorsjette t zijn nu echt je darmen hoor maar ik begrijp je gevoel wel ik kon met 9 weken mn broeken al niet meer aan en moest aan de zwangerschapskleren en met 12 weken dacht iedereen dat ik een 2ling kreeg of dat ik mega veel at terwijl ik juist oplette omdat ik niet teveel aan wilde komen

10. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    nou ik kan zeggen dat ik juist minder ben gaan eten normaal 2bordjes lust ik wel maar een half bord zit ik dus vol en poep nu beter dan voor dat ik zwanger ben....

11. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    hier ook eentje met een heerlijke opgezette darmen buikje :p
    in mn album staan fotos en mn broeken krijg ik ooknie meer dicht normaal maat 38 en nu vorige week een rok gekocht met maar 42 :$ en de broeken momenteel verhelpen met een elestiekje erin, aangezien ik zw-broeken mezelf nog niet wil aandoen hahaha!! :)

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik had met 5/6 weken ook al positiekleding aan...:$
    En het viel bij mij ook wel heel erg op, heb normaal maatje 36/38

13. poeze

poeze Actief lid

10 dec 2010
    381
    0
    0
    Echt vreselijk die darmen.... ik lijk ook wel 4 maanden zwanger maar met 'n week of 5 6 is de vrucht niet groter dan een boontje dus daar zijn we echt nog niet dik van maar die darmen:$....pfffff

14. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hier ook al heel snel een buikje!!! Met 11 weken had ik al andere broeken aan en met 13 weken vroegen mensen gewoon ben je zwanger?? Ik zelf ben slank dus alles wat er groeide kon ik niet verbergen! haha maar vond het wel super leuk want ik kon in de zomer al al pronken met me 15 weken zwanger buikje op vakantie! Geniet er maar van hoor! Gaat zo snel! Die van mij is gewoon al weer 1 :D

15. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi allemaal,

Ik krijg nu mijn broeken ook al niet meer dicht. Volgende week toch geloven aan zwangerschapsbroeken, maar jah, beter dat dan een strak zittende broek dat zit niet fijn en is niet goed.

16. Trine

Trine Actief lid

Hey Sjorsjette,
    Ik heb ook al een serieuze buik hoor, piep maar eens bij aug 2011 buikjes. Ik vind het echt dubbel: blij dat we al zo'n mooie buik hebben, maar iedereen ziet het dan ook wel snel en vragen al snel "en zwanger?" en we willen het pas 8 februari zeggen als de echo goed was... Moeilijk hoor!

17. Mayameid

Mayameid Actief lid

23 jul 2010
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, nou ik heb nu met 5 weken ook al een buikje hoor :S heb wel altijd een platte buik gehad, dus misschien dat het dan wat meer opvalt dat alles daar druk bezig is..

18. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

ik heb een normaal posuur 165 cm en nu 67 kilo en heb eigenlijk altijd al een buikje gehad, dus ben nu wel blij dat ik hem niet hoeft in te houden hahahahahaha

19. Desii

Desii Actief lid

7 nov 2009
    271
    0
    0
    Hutje op de hei
    Ben altijd vrij slank - maatje 36 maar heb nu al een buikje, het begint anderen ook op te vallen. Vind het wel prettig eigenlijk om al wat veranderen te zien.

20. vlietje

vlietje Lid

10 jan 2011
    15
    0
    0
    Zelfstandig ondernemer
    Ergens in Zuid-Holland
    Ik had ook echt al met 6 weken een zichtbaar buikje, dus reden om man lief mee te sleuren naar de bekende kledingwinkels voor zwangeren:D Dus draag al weer met trots dikke buike mode:D:D
    Ben wel blij dat bij ons de familie het al weet want zelfs met wijdere kleding bespeurde ik in de spiegel toch al wel een aardige bolling:$

Deel Deze Pagina