Ik voel me wat onzeker de laatste dagen, ben nu zeven weken ver en ik heb niets last van zwangerschapsverschijnselen, nu vorige week op de echo was wel alles in orde, hartje klopte heel goed, maar toch ben ik wat ongerust, ben zo bang om iets fout te doen.
Ik was ook erg bang en ongerust. Kreeg vaak te horen van nou ben blij dat je nergens last van hebt of ja dat komt nog wel hoor je bent nog niet zo ver. Ik ben heus wel blij dat ik niet boven de pot hoef te hangen maar als je helemaal nergens last van hebt is ook niets je maakt je meer zorgen je wilt toch een soort bevestiging. Dat mijn tepels wat zeerder deden vond ik voor mijn gevoel een niet genoeg teken. Ben blij voor je dat je in ieders geval het hartje heb mogen horen ik heb hier tot in de 12e week moeten wachten en mijn eerste echo krijg ik pas in de 18e week. Mijn verloskundige zei de hele tijd als ik belde tegen mij er zijn meer zwangerschappen goed gegaan als fout en van andere kreeg ik te horen je bent niet zwanger van een miskraam. Allemaal makkelijk gezegd natuurlijk zorgen maken doe je toch en als je over de 12 weken heen bent maak je je zorgen of alles goed is met de baby bij de volgende echo etc etc. Bij gaat het allemaal goed en het gaat bij jou ook goed. Probeer wat op andere gedachte te komen door wat te gaan doen. Heb niet echt andere tips voor je tis waar we helaas door heen moeten. Hou je taai je zo bij de 12 weken.
Vanavond kan ik terug gaan werken, kan ik mijn gedachten eens verzetten. 2 augustus terug naar de gyneacoloog dan zullen we wel zien he tot dan ga ik gewoon proberen ervan te genieten. Alvast bedankt voor je reactie.