Voel ik mijn eisprong nou??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Purplegates, 7 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Purplegates

Purplegates Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik denk dat ik m'n eisprong voel, kan dit?
    Heb al héél de dag vanaf smiddags ongeveer krampjes/steken (zoals bij je menstruatie), moet veel plassen en het is vrij vochtig daar beneden (ook geen wildwaterbaan maar jullie snappen het wel denk ik..)

Mijn cyclus is 31 dagen dus zou ik nu op dag 16 zitten, kan het dat vandaag mijn eisprong dan was?

Groetjes :)

2. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Het kan zijn dat je eisprong inderdaad vandaag is geweest. Maar het kan ook zijn dat ie eraan zit te komen en dat je het groeien van de follikel voelt. Dan is je ei dus nog niet gesprongen. Het lijkt er in elk geval wel op dat je in je vruchtbare dagen zit.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kan, maar meestal voel je je eisprong zelf niet. Vaak voel je het groeien van de follikels waarna na een paar dagen de eisprong pas plaatst vindt waar je niks van voelt.
    Ik denk zelf dat je eisprong nog komt, temeer je anders een luteale fase hebt van 15 dagen wat normaal is, maar niet zo vaak voorkomt.
    Meestal ligt de luteale fase tussen 10 en 14 dagen. Grote kans dus dat je ei dus vandaag of de komende dagen gaat springen.

4. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ik voel ook altijd mijn eisprong. Ik voel een paar dagen van te voren een beetje kraampjes en de dag zelf voel ik aan een kant de hele dag krampen en heb ik veel afscheiding.

Het kan dus inderdaad dat je je eisprong voelt of dat ie eraan zit te komen.

5. Stefanie71

Stefanie71 Actief lid

8 apr 2015
    203
    2
    18
    Ik voel mijn eisprong ook altijd. Heftige steken, de ene maand links de andere maand rechts. Soms doet het zo'n pijn dat ik bijna niet rechtop kan staan. Wel handig als je zwanger wilt worden 😜

Deel Deze Pagina