hallo, ik ben 27 weken zwanger en sinds afgelopen zondag voel ik mijn baby maar heel af en toe bewegen,en dan nog heel erg licht en zacht ook. normaal voel ik me net een boksbal en is het volop aanwezig. ook heb ik een heel pijnlijke steek rechts schuin boven mijn navel. masseren helpt niet ,kan er amper aankomen. ik moet pas 7 december naar mijn vk. en weet niet of ik mij nu wel of niet druk moet maken. bedankt voor jullie antwoordt. groetjes diana
hOi diana, Als je kindje anders is gaan liggen kan je zijn of haar bewegen heel anders ervaren. Het belangrijkste is dat je het elke dag even voelt. De pijnlijke plek komt vaak omdat daar het hoofdje ligt, bij je volgende controle kan de verloskudnige voelen hoe je kindje ligt. Ben benieuwd! BIj ongerustheid altijd je verloskundige bellen! Imke
hoi imke, dank je wel voor je antwoord,het is raar maar ondanks dat het mijn 3e zwangerschao is,maak ik me sneller zorgen dan bij de andere 2. misschien ben ik wel veel vergeten omdat mijn jongste nu al 10 jaar is nogmaals dank je wel ,dat je de tijd wilde nemen om mij te antwoorden, ik kijk het nog even aan en mocht het zo blijven dan bel ik mijn vk wel even op. onwijs bedankt groetjes diana