Voel je al leven in je buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tinkelbel, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkelbel

Tinkelbel Actief lid

4 sep 2008
    253
    0
    0
    Ik ben bijna 15 wkn zwanger en denk afgelopen week al paar keer leven gevoeld te hebben. Kan dit al zo vroeg of is het waarschijnlijk wat anders geweest?
    Het is de 2de, dus je voelt dan wel vaak al eerder leven.

Wat zijn jullie ervaringen? Bij hoeveel weken zwangerschap voelden jullie het kindje voor het eerst?

2. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

zeker als het je tweede is kan het zeker hoor!
    ik voelde het bij de eerste rond de 18 weken (placenta voor)
    nu bij 12 weken al "iets"
    vanaf 14 weken wist ik het zeker (placenta achter)
    het wordt steeds duidelijker!
    heerlijk he:) geniet er van.

3. Tinkelbel

Tinkelbel Actief lid

4 sep 2008
    253
    0
    0
    @madelon84 Ja hier bij eerste ook rond die tijd, 17,5 a 18 wkn en placenta aan de voorkant.
    Lekker genieten van het gekriebel.:)

4. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Hier denk ik het ook steeds vaker... Een paar weken geleden dacht ik het ook al, en de laatste week steeds meer. Het verwarrende is alleen dat ik ook vaak rommelende darmen heb (niet van de honger hoor ;)), dus dan kan ik het zo slecht uit elkaar houden. Maar vandaag heb ik dat helemaal niet, en ik voelde daarstraks duidelijk een *plopje*. Ik hoop zo dat dat het was, en dat het nu gaat doorzetten...! Leuk hoor!

5. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Bij de eerste voelde ik het met ong. 16 weken (placenta voor), dit keer met 15 weken (placenta achter), dus het kan zeker!

Geniet ervan!

6. Tinkelbel

Tinkelbel Actief lid

4 sep 2008
    253
    0
    0
    Bij mij voelt het als gekriebel aan de binnenkant van de buik. Maar ook wel verwarrend ja omdat ik dacht dat het wel erg vroeg was. Maar blijkbaar kan het wel :D

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    ik ook bij 13 weken!

8. bij 13 weken heel af en toe, vanaf 14 weken wist ik het zeker en nu voel ik het al heel goed :) is mijn eerste kindje

9. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hallo,

Tussen 9 en 10 weken voelde ik voor het eerst plopjes(dit was 'snachts) vanaf 12 weken steeds vaker(vooral 'savonds na het avondeten) en afgelopen week met 18 weken heb ik de kleine voor het eerst tegen mijn handen voelen bewegen. Dit is mijn eerste zwangerschap, ik ben erg tenger van mijzelf.

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier was het mijn eerste, en voelde ik het bij 14 wk,
    placenta lag achter en voelde alsof er een vlindertje fladderde.

11. hannyplum

hannyplum Lid

9 jan 2011
    21
    0
    0
    Ik geloof dat ik het ook al voel.. Een plopje inderdaad..
    Heerlijk, kan niet wachten tot je het echt goed voelt!!

12. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    De eerste voelde ik bij 17 weken zwwangerschap. bij deze zwangerschap voelde ik het al met 13 weken. Moest dan wel rustig liggen en geen afleiding hebben erom heen.

13. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij de 1e ook bij 17 weken gevoeld, en nu voelde ik het ook bij ongeveer 10 weken al,

ik ben nu 13 weken en zei dat ik nu de beeb al voelde tegen de verloskundige van het ziekenhuis, ze vond het wel heel erg vroeg, maar ik weet het echt zeker!

Deel Deze Pagina