Hoi ik zou graag willen weten hoe lang het bij jullie duurden voordat jullie zwanger raakte en of dat met of zonder hulp is gelukt.
hey wherona (bekende naam....)..helaas ben ik dus nog niet zwanger...Jij ook al een jaar bezig net als ik?? Mijn kinderwens is nu ook een jaar oud!! Zucht......
Wij zijn bijna 10 mnd bezig geweest en nu toch uiteindelijk een positief resultaat, ik hoop voor jou dat het snel raak is meid..............
Tja wat zal ik zeggen......... Wij hebben over ons eerste wonder 8jr gedaan omdat de artsen ervan overtuigd waren dat er niks mis was. Helaas hadden ze het mis. Nu ben ik zwanger van ons 2de wondertje 1keer IVF en nu voor de 2de keer zwanger
Op de dag van de intake-afspraak bij de gyn. heb ik positief getest na anderhalf jaar Dus na anderhalf jaar zonder medische hulp.. Nu nog zien of alles goed gaat, maar ben sowieso wel zwanger Groetjes, Carlien
Bij de eerste 3,5 jaar, de tweede binnen 3 maanden en nu de derde in de eerste ronde. Alles zonder hulp.
Bij ons duurde het 15 maanden en zonder medische hulp. We houden er rekening mee dat het bij het gaan voor een tweede ook langer zal duren.
Hier heel wisselend. 1e Spontaan na 6 mnd 2e Ivf na 33 mnd 3e Spontaan na 19 mnd Tussen de 2e en 3e 3x ivf gehad en 2x cryo maar die waren mislukt.
Bijna een jaar, maar wel via de MMM. Heb PCOS, dus ben al snel doorgestuurd naar de Gyn (normaal word je pas na een jaar doorgestuurd). Heb van mezelf geen eisprong, maar toen ik er dus na eindelijk bijna een jaar wel een had (dmv hormoon spuiten), was het ook gelijk raak..maar dan wel via IUI.
Wij hebben vijf jaar op onze meid moeten wachten. We zijn uiteindelijk zwanger geworden met behulp van IVF/ICSI.
4 jaar in de mmm en moeten afvallen. zouden net beginnen met opnieuw hormonen en iui en toch nog spontaan!
1e keer: 9 maanden (mk bij 14 wk) 2e keer: ruim 2 jaar, zonder MMM (geweldig kereltje) 3e keer: 1 maand Dus weet niet zo goed wat ik in zou moeten vullen .
bij onze zoon was het in ronde 1 bij mijn miskraam was het in ronde 1 na de mk met ovutesten gaan werken ivm eventuele verwarde cyclus en toen bleek ik 2 weken na de mk al een eisprong te hebben en was dus weer meteen zwanger, en volgens de artsen ben ik verminderd vruchtbaar en had ik kans dat ik nooit kinderen zou kunnen krijgen ivm mijn ziekte