Kan dit?

Discussion in 'Zwanger worden' started by marjolein98, Jun 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marjolein98

Jun 25, 2008
    67
    0
    0
    Zeewolde
    Ik ben nu een paar maanden met de pil gestopt. Ik heb op de kalender goed mijn cyclus bijgehouden. Ook had ik in deze 2 cyclussen aan het eind van de cyclus pijn in mijn onderbuik
    de 1e keer op dag 23 van de 35 dagen en de 2e keer op dag 18 van de 30

Het is bij mij dus niet ongeveer halve wegen....., maar meer aan het einde van de cyclus? Kan dit?

Hebben meer mensen dit, en zal die buik pijn....de eisprong zijn?

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ja hoor, meer mensen hebben dit :D
    Ik had vorige ronde op dag 17 mn ei van de 29 dagen.
    Mn LF was dus 12 dagen.
    Bij jou ook zo te lezen.
    Is heel normaal hoor, maak je maar geen zorgen :D

3. Trees

Trees Niet meer actief

ja hoor kan heel goed. De luteale fase (tijd tussen eisprong en je menstruatie) is gemiddeld 14 dagen, maar 11 of 18 dagen is ook heel normaal. Bij jou lijkt het 12 dagen te zijn, want het kan heel goed dat je de eisprong voelt. Ik voel het zelf ook al jaren en ben absoluut niet de enige (zie de vele topics hierover)

4. marjolein98

Jun 25, 2008
    67
    0
    0
    Zeewolde
    oke dan ben ik dus niet de enige...gelukkig! Spannend....want dan heb ik mijn eisprong noig niet gehad :)

Bedankt voor jullie reacties..

Dreamer83....leuk we hebben dezelfde cyclus ongeveer.....

5. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Ik snap dat ook niet helemaal.. Als je je eisprong vindt met ovulatietesten, springt je ei dus 1-2 dagen ná de positieve test. De innesteling zou dan 7 dagen later moeten plaatsvinden. Maar als je dan een korte (minder dan 9 dagen) luteale fase hebt, zit je ongi er toch alweer aan te komen? Zit dat elkaar niet in de weg dan?

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Marjolein: ja zag het ook ja :D
    Ik hoop alleen dat mn cyclus deze ronde 1 dag korter is.
    Had nu mn ei op dag 16, dus als mn LF weer 12 dagen is heb ik een cyclus van 28 dagen deze ronde :D

@Danabelle: ja dat zit elkaar ook in de weg.
    Een LF tussen de 10 en 18 dagen is 'normaal'.
    Als je een LF onder de 10 dagen hebt kan het zijn dat je moeilijker zwanger wordt, omdat het vruchtje dan niet genoeg tijd krijgt om goed in te nestelen.

7. marjolein98

Jun 25, 2008
    67
    0
    0
    Zeewolde
    whoehoe

Ik kom net van de wc af....had flinke slijmproductie (sorry voor de gore praat ;) ) En had gehoord dat als je er draden van kan trekken je dan je eisprong hebt....is het dan ervoor of erna...dat weet ik niet?

Maar ik weet wel wat ik straks ga doen......

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Kan allebei.
    Maar meestal ervoor.
    Ik had het de 1e ronde 2 + 1 dag voor mn ei.
    En deze ronde 2 dagen voor mn ei.

Veel plezier :)

9. marjolein98

Jun 25, 2008
    67
    0
    0
    Zeewolde
    zal wel lukken hoor ;)

10. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    @ Dreamer83, is een te korte luteale fase reden om naar de huisarts te gaan of niet? Ik heb mijn ei op dag 19 of 20 van de 28 dagen, zou dus net iets te kort zijn. Misschien eerst die late eisprong van mij eens een paar maandjes volgen?

11. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

he marjolein, zelfde dag nod?
    Spannend.
    Mijn ei is al geweest volgens mijn ovu test. Zondag wel te verstaan. daarin kan ik je geen advies geven.
    Ennee goed geknalt vanavond?

12. marjolein98

Jun 25, 2008
    67
    0
    0
    Zeewolde
    @ Chrissie81

Inderdaad zelfde NOD dag, alleen is het bij mij een gok aangezien hij mij mij elke keer een dag korter is. 1e x 35 dagen 2e keer 30 dagen....dus heb nu 28 dagen aangehouden...omdat ik hoop dat ik een normale cyclus heb gekregen ;)

ja meteen nadat ik dat berichtje had vesrtuurd...gek he?! Misschien was het wel vals alarm hoor...omdat ik hem meestal wel voel..en dit keer dus niet. Meestal zit ik rond de 29e/30e met een pijnlijke buik..en daar heb ik nu geen last van gehad. Maar had gelezen dat wanneer je meer slijmerige afscheiding had waarvan je draden kon trekken je dan ook bij je eisprong in de buurt zat...

Maar we zijn gisteravond weer even hard aan het klussen geweest ;)

13. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

Jun 18, 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    @ Marjolein; ik heb hem nu ook later dan "normaal".... ik dacht hem begin deze week te hebben, terwijl ik nu die pijntjes voel! Nou hopen op sterk zaad, maandag voor het laatst geklust..hihi..

14. marjolein98

Jun 25, 2008
    67
    0
    0
    Zeewolde
    Spannend, dan vanavond maar gelijk weer klussen, of niet?! En Zaad kan een tijdje voortleven...dus wie weet :)

Hoeveelste ronde is het voor jullie?

15. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik klus eigenlijk een week vanaf mijn nod om de 2 dagen, just in case. En ga lekker door tot we zin hebben. Vanavond weer een klusdag maar heb het druk, dan maar morgen ;)
    Heb trouwens goede stevige borsten nu...hmmm, schijngevoelens of mag ik een maatje meer?

16. marjolein98

Jun 25, 2008
    67
    0
    0
    Zeewolde
    Wij hebben nu ook om de dag geklust. Gaan we deze maand ook nog even mooi mee verder ;)

Ik neem ook liever het zekere voor het onzekere....Ik heb totaal geen klachten...ook geen pijntjes in mijn buik...mmh wie weet...

17. marjolein98

Jun 25, 2008
    67
    0
    0
    Zeewolde
    mmmh ik heb zojuist weer die pijn in mijn onderbuik..zou nou dit dan de eisprong weer zijn...ik snap er niks van :s

Ik denk dat ik maar eens even lekker gemasseerd moet worden...kunnen we daarna ff klussen ;)

18. marjolein98

Jun 25, 2008
    67
    0
    0
    Zeewolde
    Ik heb gister avond echt daadwerkelijk mijn eisprong gehad. Hij was weer goed voelbaar..heel appart dat je dat kan voelen.

Ik moet dus nog even geduld hebben...hopelijk is het raak :)

Share This Page