Toen ik stopte met de pil duurde het 31 dagen voordag mijn cyclus op gang kwam. Daarna het volgende rijtje 31-25-25-26-27-30-zwanger getest op dag 33 Wat blijkt, mijn eisprong kwam dus steeds later op gang. De app waarmee ik dat een beetje in de gaten hield klopte dus niet. Ik zat er op het laatst een week naast (in vergelijking tot het begin). Ook wij waren niet heel erg ermee bezig, maar achteraf gezien was het het beste dat ik bij de laatste cyclus dus echt pas op dag 33 (2 dagen na langste cyclus van 31 dagen) ging testen. Bij de drie keren daarvoor liep het steeds uit op een teleurstelling! Ik was zelfs zo teleurgesteld steeds dat ik bij de allerlaatste keer echt vanuit ging dat mijn lijf me weer voor de gek hield en dat ik wel weer ongesteld zou worden. Nou niet dus. Heb dus ook niks gevoeld, geen innesteling of andere symptomen. Wel een beetje gevoelige borsten, maar die had ik altijd als ik ongesteld ging worden en dat was nu niet anders. Maar verder dus geen signalen en zie nu mijn banner maar!
Oh wauw das ook apart! Maar gefeliciteerd alsnog, spannend?! Ik denk dat ik gewoon een lange cyclus heb, heb ook helemaal geen innestelings bloeding of iets gehad (had jij dat?). Dus ik wacht nog wel ff af, er is blijkbaar dus nog geen pijl op te trekken haha en ik had nog zo gehoopt dat deze maand wat korter zou zijn. Dat geeft je toch een wat relaxter gevoel! Maar goed, nog ff geduld en misschien dat ik ook een z ovulatie testen ga doen om vast te weten of en wanneer ik ongeveer een eisprong heb want t kan idd maar zo zijn dat hoe je app het aangeeft, het niet zo is uiteindelijk!
Bij de zwangerschap van mijn zoontje ben ik tot week 16/17 misselijk geweest en erg moe! Bij mijn huidige zwangerschap eerst even misselijk geweest, wat maagzuur en rommelende darmen. Maar momenteel alleen rommelende darmen en verder niets. Al heb ik ook rommelende darmen als ik niet zwanger ben. Ik voel me wat betreft kwaaltjes erg goed dus!
Ik heb in die maanden 5x een zwangerschapstest gedaan omdat ik gewoon voelde dat ik zwanger was! 5x was hij negatief. 2 maanden later nog een zwangerschapstest gedaan omdat mijn menstruatie uit bleef en toen was ik zwanger! Heb helemaal niets aan mijzelf gemerkt. Nadat ik wist dat ik zwanger was werd ik wat moe maar verder helemaal geen klachten gehad.
Wow wat apart! Hoe kwam dat, dat de zwangerschapstesten elke keer negatief waren? Wel grappig dat je gewoon voelde dat je zwanger was!
Het hoeft niet nee.. Bij de eerste had ik echt super pijnlijke borsten, waardoor ik dacht dat het raak zou kunnen zijn. Het was pas de 1e ronde, dus een eventuele menstruatie zou ook nog kunnen dacht ik. Maar ik was zwanger! De tweede keer zat ik dus eigenlijk een beetje hier op te wachten, maar toen heb ik dat helemaal niet gehad. Later pas, en lang niet zo erg. Bij de tweede keer was het een collega die steeds zei dat ik zwanger was. Door de manier waarop ik reageerde enzo En ze had gelijk!
Die testen waren negatief omdat ik gewoonweg niet zwanger was. Maar ik was net gestopt met de pil dus wij waren zo gefocust op zwanger raken, dat ik steeds vanalles voelde. Toen ik alles een beetje los begon te laten, bleek ik zwanger. Had toen helemaal niets in de gaten. Mijn lichaam nam de eerste maanden gewoon een loopje met mij.
Hoi, uiteindelijk heb ik toch getest gisteren met 3e ochtend urine (had tussendoor vrijwel niets gedronken nog). Maar er was geen streepje te bekennen haha.. Grrr dus nu maar wachten op mn menstruatie. Het is nu al dag 43.. Baal er best van dat t zo lang duurt deze maand!! Is het een slecht teken als de menstruatie zo lang op zich laat wachten? Vorige maanden viel t nog redelijk mee (behalve die uitschieter van 45 dagen). Zou ik al naar de huisarts moeten hiermee of is dit niet noodzakelijk nog? Ik ben in maart/april met de pil gestopt na 10 jaar.